RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

2024-01-13 02:27:18

Bunyi dalam kes kegagalan fasaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanRasgrad,Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,RasgradPengubah jenis kotak 500, penyeludupan terbuka,RasgradPengubah kuasa jenis minyak, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Puyo,Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Pembuat pengubah kuasa


RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama,RasgradHarga pengubah jenis kering 2000kVA, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari % umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.asetProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa



Pengubah kuasaRakmandasi halaman rumah,Syarikat pengubah jenis keringSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaRasgrad,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AgneznoVilla Home Elevator CostHarga turun sedikit

AgneznoVilla Home Elevator CostHarga turun sedikit

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kaliny...

IseronJenis tetap platform angkat hidraulikRasa nilai pilihan rasional

IseronJenis tetap platform angkat hidraulikRasa nilai pilihan rasional

Pada masa ini, banyak tempat memilih untuk menggunakan platforma angkat elektrik bila membawa atau m...

LuninyetPengubah kuasa 25kVMaklumat pelarasan harga

LuninyetPengubah kuasa 25kVMaklumat pelarasan harga

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel...

MannheimTrak platform angkat hidraulik elektrikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

MannheimTrak platform angkat hidraulik elektrikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

Oleh itu, ia mempunyai ciri-ciri yang sangat stabil, dengan fungsi dan utiliti yang baik semasa oper...

LondonPompa sumur dalam kecilOperasi kontraindikasi

LondonPompa sumur dalam kecilOperasi kontraindikasi

   Carbon, bahan bangunan, industri kimia dan industri industri lain terutama digunakan untuk mengan...

PetionvilleHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Analisis kaedah pemasaran e-dagang

PetionvilleHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Analisis kaedah pemasaran e-dagang

aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan ke...

评论列表

161HP196399230
2024-01-13 10:24:54

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyak.

275HP127226562
2024-01-13 10:39:34

RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyakBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyak lebih murah?

938HP166090698
2024-01-13 09:42:52

RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyak Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

466HP159575805
2024-01-13 11:21:56

RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyakBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

256HP158312377
2024-01-13 11:16:15

Ikuti anda RasgradJadual parameter penukar tenggelam minyak untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

570HP155642700
2024-01-13 10:34:27

saya betul-betul minta maaf.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。