RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadahPerlambat ekonomi adalah penyesuaian yang sehat

2024-01-04 00:44:07
632HP195506591tenaga68

Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Rivas,RivasKesimpanan sejuk menyimpan buah segar,Pakej pengesan suhu valv akan diletakkan pada pintu keluar penguap dengan tali logam untuk mm & mdash; mm, dikelilingi dengan pengasingan lapisan ganda.Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Catherine St.,Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.


RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadahPerlambat ekonomi adalah penyesuaian yang sehat



Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Dalam penggunaan, gudang penyimpanan segar mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Oleh itu, gudang penyimpanan segar juga perlu disimpan secara peribadi setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.asetPada masa biasa, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.


RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadahPerlambat ekonomi adalah penyesuaian yang sehat



Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk,RivasHarga penyimpanan segar penyimpanan sejuk sayuran, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Kualiti tinggi dan harga rendah,Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Kotak distribusi dipasang secara mengufuk dan menegak cahaya lingkungan baik, dan bilik kering yang sesuai untuk pengawasan dan operasi.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Rivas, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Andorra la VellaPembeku perubatanAnalisi kaedah pemasaran e-komersil

Andorra la VellaPembeku perubatanAnalisi kaedah pemasaran e-komersil

Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulas...

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peral...

BrasiaPemasangan storan sejuk kilangIndeks komposit harga jatuh 109 minggu lepas

BrasiaPemasangan storan sejuk kilangIndeks komposit harga jatuh 109 minggu lepas

Kita mesti sering gunakan papan pengisihan dalam hidup kita, ia cuma struktur peti sejuk, tapi peti...

KamajuniPenyimpanan sejuk perubatanMaterial yang digunakan

KamajuniPenyimpanan sejuk perubatanMaterial yang digunakan

Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk...

MonteplataBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejukSebab dan penyelesaian masalah

MonteplataBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejukSebab dan penyelesaian masalah

Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk,MonteplataPemasangan penyimpa...

Vinustiano kalanzaHarga pemasangan profesional Storan DinginBagaimana untuk menangani kesalahan

Vinustiano kalanzaHarga pemasangan profesional Storan DinginBagaimana untuk menangani kesalahan

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dib...

评论列表

535HP136858825
2024-01-04 09:04:45

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadah sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

256HP158312377
2024-01-04 08:06:12

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadah Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

717HP127443542
2024-01-04 09:16:09

Pembungkusan RivasPemasangan penyimpanan sejuk dadah kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。