Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sanaOperasi kawalan

2023-12-05 09:39:05
632HP195506591tenaga77

Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Bandar Umum Escvedo,Jika peralatan besar-besaran gudang segar dimulakan lagi selepas penggantian jangka panjang, ia patut kekal selama satu masa. Jangan mengatur ia pada kehendak.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Khan Yunis,Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.


Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sanaOperasi kawalan



Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakNyahkira,Terdapat banyak jenis penyimpanan sejuk. Menurut bahan itu, ia boleh dibahagi menjadi plat besi warna, plat besi tidak stainless dan baja garam. Di antara mereka, piring besi warna mempunyai kemampuan anti rust yang kuat, tetapi piring besi tidak stainless mempunyai kemampuan anti rust yang kuat sementara besi garam mempunyai kedua-dua tampilan indah dan kemampuan anti rust. Menurut bentangan, ia dibahagi menjadi plat rata dan plat gelombang. Yang pertama adalah rata selepas bahan permukaan terbentuk, dan yang terakhir adalah kasar selepas bahan permukaan terbentuk. Menurut tebal dan warna bahan permukaan, tebal besi yang tidak stainless adalah , mm dan mm, tanpa keperluan warna; Ketebusan plat besi garam adalah . mm, tanpa keperluan warna; Ketebalan papan bakar cat PE adalah . mm, . mm putih ivori, putih titanium dan kelabu putih. Perkara yang paling penting untuk penyimpanan sejuk ialah suhu yang berlaku bagi penyimpanan sejuk. Ia dibahagi mengikut tebal isolasi plat penyimpanan. tebal lantai langit plat penyimpanan mm ialah mm,Bandar Umum EscvedoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejuk, dan tebal plat menegak ialah mm dan mm, yang sesuai untuk syarat isolasi - [UNK] ~ - [UNK]; Plat storan mm: tebal plat langit ialah mm dan tebal plat menegak ialah mm, yang sesuai untuk keadaan izolasi panas [UNK] ~ - [UNK]. tebal plat langit dan plat menegak mm adalah mm, yang sesuai untuk keadaan izolasi panas di atas [UNK]. Sebenarnya terdapat banyak kaedah klasifikasi penyimpanan sejuk lain. Ditentukan oleh teknologi pemprosesan semasa, ia boleh dibahagi ke plat piawai piawai dan plat bukan piawai piawai berdasarkan lebar dan julat saiz plat penyimpanan, termasuk lebar plat menegak piawai piawai piawai piawai piawai piawai piawai wa = mm, lebar plat langit dan bumi WB = mm, plat sudut menegak W = mm, W = mm, W = mm dan W = Dimensi plat bukan piawai berbeza dari yang Wa WB dan W.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv,Bandar Umum EscvedoPembuat storan sejuk profesional, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.


Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sanaOperasi kawalan



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Berjanjilah dan berjanjilah.,Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik,Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan,Bandar Umum EscvedoPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sanaTenderasi ini lemah dan mungkin akan kembali dalam jangka pendek

Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sanaTenderasi ini lemah dan mungkin akan kembali dalam jangka pendek

Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk...

评论列表

275HP127226562
2023-12-05 10:05:04

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sana, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

466HP159575805
2023-12-05 10:59:21

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sana pada dasarnya berpuas hati.

717HP127443542
2023-12-05 10:50:21

Bandar Umum EscvedoTerdapat storan sejuk dipasang di sana Minimum berapa, boleh borong

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。