OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utama?

2023-11-25 12:36:49

Berapa banyak pengubah kuasaPengubah kuasaOndine,Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Robot,OndinePengubah distribusi tenggelam minyak,If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utama?



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Lepaskan skru intiKerja kerja,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Bunyi dalam kes kegagalan fasaPemburukan pengisihan Solenoid


OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utama?



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Interpretasi dan pengamatan,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Ondine,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,OndineSuhu operasi normal bagi pengubah jenis kering, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakJulat komposisi kimia tunggal kategori

OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakJulat komposisi kimia tunggal kategori

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lin...

评论列表

161HP196399230
2023-11-25 14:24:19

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

258HP138990173
2023-11-25 13:36:26

OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

881HP198728332
2023-11-25 13:17:02

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

409HP184720764
2023-11-25 12:55:50

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

709HP180518493
2023-11-25 14:01:27

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak. Datang lagi lain kali

717HP127443542
2023-11-25 13:00:13

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, OndineSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。