BastelPompa paip korosifApa cara mengemas

2023-05-09 01:05:08
466HP159575805Mesin dan peralatan industri158

   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overalry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andBastel   Kaedah rawatan adalah sebagai berikut: Periksa kuasaivered in the pump receives the friction with the surface of the pump impeller, so the pump needs to consume more energy to reduce the friction and resistance caused by the surface when it is rotating. Air akan perlahan-lahan mengatasinya semasa ia mengalirSan Diego,   Untuk memastikan efisienpompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, dan tekanan udara dan volum udara relatif sma


BastelPompa paip korosifApa cara mengemas



   perbaikan dan aras bahagian penyweldingtekanan.   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.Laporan pemeriksaan kualiti,circuit.   Seks berbeza. Walaupun kapal selam   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.


BastelPompa paip korosifApa cara mengemas



   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, gantikan dengan cincin yang baru.Kerja langsung,   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua bar tembaga, screwdriver dengan kendali,BastelSelf-priming slurry pompa wholesale,BastelPompa slurry ZD,BastelPompa lumpur centrifugal, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.   And multi-stage slurry pump; Keempat, anda boleh mula bekerja.Bastel,   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiratekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pam

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Rousselalepompa slurry ionApa keperluan kualiti untuk alat dan seksyen yang diperlukan oleh garis produksi

Rousselalepompa slurry ionApa keperluan kualiti untuk alat dan seksyen yang diperlukan oleh garis produksi

RousselalePompa paip korosif,   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sam...

AlajuelaWQ submersible pump parametersPenyesuaian profesional

AlajuelaWQ submersible pump parametersPenyesuaian profesional

   Kebanyakan masa, kita tidak t know how to choose the pump when we buy it. Sebenarnya, kita hanya...

ArhusJembatan naik automatikJaminan kredit

ArhusJembatan naik automatikJaminan kredit

Reason: The return valve is not closed.Tighten the manual valve to close it.Arhus,ArhusJembatan peng...

ChepoPengubah bekalan kuasa S11Masalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

ChepoPengubah bekalan kuasa S11Masalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk m...

RoseauParameter pengubah terjun minyak 1250kvaProsedur pemeriksaan masuk

RoseauParameter pengubah terjun minyak 1250kvaProsedur pemeriksaan masuk

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerb...

Wu'anPlatform angkat tetap hidraulikIndeks Kualiti

Wu'anPlatform angkat tetap hidraulikIndeks Kualiti

when choosing a manufacturer of automatic elevatorsOf course, it is also necessary to understand th...

评论列表

466HP159575805
2023-05-09 08:54:14

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli BastelPompa paip korosif bagi diskaun?

122HP117294921
2023-05-09 09:16:06

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

409HP184720764
2023-05-09 09:52:53

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, BastelPompa paip korosif sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2023-05-09 08:15:26

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa BastelPompa paip korosif, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

570HP155642700
2023-05-09 08:34:36

Saya membeli banyak daripada anda BastelPompa paip korosif dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。