San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejukmonopoli

2023-04-10 05:30:49
632HP195506591tenaga173

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D,San Pedro ayampukApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.San Pedro ayampuk,Membuka dan menutup valv sistem pendinginan.Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Duma,Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Dengan pembangunan masa, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus,San Pedro ayampukYang adalah peti sejuk yang baik, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.


San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejukmonopoli



- tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, suhu akan meningkat. Sebab itu, akan ada ruang antara tumpukan kargo dan antara tumpukan kargo dan dinding.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Jabatan produksi,Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk,San Pedro ayampukPemasangan storan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Secara umum dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.


San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejukmonopoli



Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.manufacturer,Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Jaga-jaga untuk penghantaran buah: ia sama seperti gudang. Ia patut secara perlahan-lahan disesuaikan semasa penghantaran untuk menghindari kondensasi di permukaan buah, warna gelap, mempengaruhi rasa dan menyebabkan kerosakan. Suhu patut ~ [UNK] lebih tinggi daripada suhu buah setiap kali, dan kemudahan relatif patut % ~ %, Apabila suhu naik ke ~ [UNK] berbeza dari suhu luar, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, yang menyebabkan tubuh gudang.San Pedro ayampuk,Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya...

SigertPenyimpanan sejuk buahTeknologi storan

SigertPenyimpanan sejuk buahTeknologi storan

Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti d...

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

Las Matas de FarfanSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk dagingIa mempunyai kesan besar pada pasar komoditi

parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. S...

IvanavaHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranKepentingan produksi dan kehidupan

IvanavaHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranKepentingan produksi dan kehidupan

Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Se...

LeskeyPemindahan storan sejukTeknologi industri dan perubahan industri

LeskeyPemindahan storan sejukTeknologi industri dan perubahan industri

Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust...

AjaxPemasangan penyimpanan sejuk kecilPemasangan pertimbangan sesuai

AjaxPemasangan penyimpanan sejuk kecilPemasangan pertimbangan sesuai

Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananDengan pembangu...

评论列表

466HP159575805
2023-04-10 07:18:51

San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejuk Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

409HP184720764
2023-04-10 13:32:48

San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejuk Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

256HP158312377
2023-04-10 12:54:42

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejuk tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

709HP180518493
2023-04-10 13:13:26

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejuk mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

632HP195506591
2023-04-10 13:04:04

San Pedro ayampukHarga pemasangan penyimpanan sejuk Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。