SiunaPower transformer 2Ciri dan skop aplikasi

2023-02-06 11:23:07
122HP117294921Mesin dan peralatan industri187

Pengubah terbenam minyakContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Siuna,Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Livingston,Pembuat pengubah jenis keringDalam kes menggunakan pengubah jenis kering,SiunaModel pengubah kuasa, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


SiunaPower transformer 2Ciri dan skop aplikasi



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting,SiunaTransformer tenggelam minyak S13, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks,SiunaPenukar bilik pemulihan, dan terdapat banyak prinsip.Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Konsultasi bebas,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


SiunaPower transformer 2Ciri dan skop aplikasi



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Pengurangan?,Penukar jenis keringPasar pengubah dalaman lambatKebocoran minyak di flange looperSiuna,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SiunaPower transformer 2Cara membeli yang betul

SiunaPower transformer 2Cara membeli yang betul

menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk ke...

评论列表

466HP159575805
2023-02-06 12:13:01

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. SiunaPower transformer 2 Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

122HP117294921
2023-02-06 12:14:31

Sejak kali terakhir saya membeli SiunaPower transformer 2 anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

709HP180518493
2023-02-06 11:35:30

Ia patut dipuji, sangat bagus, SiunaPower transformer 2 Saya sangat menyukainya.

632HP195506591
2023-02-06 12:11:59

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian SiunaPower transformer 2, terima kasih!

570HP155642700
2023-02-06 12:07:59

Ya, SiunaPower transformer 2 kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。