TurialbaStoran sejukProdusi stabil dan tertib

2022-08-05 00:53:56
632HP195506591tenaga330

Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Turialba,Bilik mesin mesti disimpan bersih dan ventilasi dengan baik, dan kondensator mesti dibersihkan dan buang masonry secara terus menerus untuk memastikan operasi normal dan stabil unit.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Greve,TurialbaDesign and installation principle of cold storage,Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik,TurialbaPembeku kecil, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.


TurialbaStoran sejukProdusi stabil dan tertib



Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Jika penyimpanan atmosfer terkawal tidak digunakan untuk masa yang lama, adakah ia juga memerlukan pendinginan? Jika penyimpanan atmosfer terkawal tidak digunakan untuk masa yang lama selepas pemasangan, ia tidak memerlukan operasi pendinginan selama ia tidak menunjukkan kebocoran fluor. Namun, mungkin ada kebocoran fluor disebabkan ketidakgunaan jangka panjang, jadi operasi pendinginan patut dilakukan pada masa ini.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,analisisKeputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.


TurialbaStoran sejukProdusi stabil dan tertib



Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat,TurialbaRalat pemasangan papan storan sejuk, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Pengurangan?,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Turialba,Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Kita mesti sering gunakan papan pengisihan dalam hidup kita, ia cuma struktur peti sejuk, tapi peti sejuk, seperti di rumah, masih ada persekitaran yang digunakan. Dalam pasar atau pengangkutan laut, persekitaran papan pengasingan penyimpanan sejuk tidak begitu optimis. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah jaminan kualiti penyimpanan sejuk perubatan. Selama aktiviti keutamaan, pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi. Perbezaan persekitaran di dalam dan diluar papan penyisaran penyimpanan sejuk adalah sangat besar, kerana sejumlah item perlu disesuaikan, jadi suhu dalam penyimpanan sejuk adalah ketat. Dalam kes-kes tersebut, papan penyisaran penyimpanan sejuk akan mempunyai masalah yang berkaitan, Mari kita faham bahawa tekanan paru air di luar gudang plat penyimpanan sejuk bawah lebih tinggi daripada dalam gudang, dan penetrasi sampul dilakukan dari luar ke dalam sepanjang tahun. Gas R dalam poliuretan diganti oleh air dan air paru untuk poliuretan basah. Dengan masa, kelembapan menjadi semakin serius, dan bahkan kondensasi paru air berlaku, yang menyebabkan kondensasi panas rendah dan kekurangan resistensi panas. Untuk menghindari dan lambat kelembapan poliuretan dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lapisan pengasingan, ia berkesan untuk menutup sisi panas lapisan pengasingan, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

burnabyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecilRelationship between market supply and demand

burnabyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecilRelationship between market supply and demand

Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator,burnabyMana...

KanthalPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukApa langkah untuk mempertahankan keindahan

KanthalPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukApa langkah untuk mempertahankan keindahan

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapa...

San Cristo balvilapasPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanPengenalan klasifikasi aplikasi

San Cristo balvilapasPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatanPengenalan klasifikasi aplikasi

pemasangan penyimpanan sejuk profesionalApabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik d...

Fijirussia_ subjects. kgmPemasangan syarikat penyimpanan sejukApa kod dan kaedah letakkan

Fijirussia_ subjects. kgmPemasangan syarikat penyimpanan sejukApa kod dan kaedah letakkan

Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi...

Nan DaimeiPemasangan penyimpanan sejuk kecilPembangunan ekonomi kawasan secara umum stabil

Nan DaimeiPemasangan penyimpanan sejuk kecilPembangunan ekonomi kawasan secara umum stabil

Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut....

sosPersiapan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranAnalisis komprensif jualan tinggi terus berlanjut

sosPersiapan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranAnalisis komprensif jualan tinggi terus berlanjut

parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. S...

评论列表

122HP117294921
2022-08-05 09:30:50

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan TurialbaStoran sejuk, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

409HP184720764
2022-08-05 09:53:29

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, TurialbaStoran sejuk sangat baik, seperti bos.

256HP158312377
2022-08-05 09:44:06

TurialbaStoran sejuk Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

717HP127443542
2022-08-05 09:13:06

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian TurialbaStoran sejuk, terima kasih!

632HP195506591
2022-08-05 09:00:25

Ikuti anda TurialbaStoran sejuk untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

570HP155642700
2022-08-05 08:44:12

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​TurialbaStoran sejuk. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。