LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukYou don't know the role of all kinds of

2024-04-26 01:30:49
632HP195506591tenaga41

Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Lennietz,Untuk penyimpanan sejuk udara sila pastikan permukaan kotol sejuk penyimpanan sejuk bersih untuk memastikan sirkulasi udara sekeliling dan suhu rendah. bersihkan skala pada kotol secara biasa untuk memastikan kesan pertukaran panas yang baik.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Olhao,LennietzRumah simpanan segar sayuran kecil,Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi,LennietzPemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejuk, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound timely warranty is required,LennietzPemasangan penyimpanan sejuk berfungsi, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.


LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukYou don



Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Keketatan valv air dan valv salji penggantian cincin penyegelan, fleksibiliti valv, dan melepaskan dan membersihkan jika perlu.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Keadaan pemasangan,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.


LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukYou don



Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k),Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, akan ada ruang antara tumpukan kargo dan antara tumpukan kargo dan dinding.The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.Lennietz,Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukPenuh peluang

LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukPenuh peluang

yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Selain itu poliuretan tidak...

评论列表

258HP138990173
2024-04-26 09:15:51

Syarikat anda LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejuk mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

938HP166090698
2024-04-26 09:59:23

Barangnya memang bagus, tetapi LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejuk harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

535HP136858825
2024-04-26 09:52:21

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejuk, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

466HP159575805
2024-04-26 10:14:10

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejuk, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

632HP195506591
2024-04-26 08:50:31

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak LennietzYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejuk, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。