JackinPenukar jenis kering 500 kVPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan kasar

2024-04-04 00:25:28

Berapa banyak pengubah kuasaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Jackin,Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Kurashiki,Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh,JackinPengubah minyak tenggelam 80 KVA, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


JackinPenukar jenis kering 500 kVPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan kasar



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Kepastian Kualiti,Bunyi dalam kes kegagalan fasaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


JackinPenukar jenis kering 500 kVPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan kasar



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan,Jackin110 kV oil immersed transformer, ahli-ahli boleh periksa alat khas,JackinPembelian pengubah jenis kering, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Cipta kecerdasan,Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Jackin,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Dry type transformer factory

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

JackinPenukar jenis kering 500 kVbagaimana nak guna

JackinPenukar jenis kering 500 kVbagaimana nak guna

Oleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut sit...

评论列表

263HP148803710
2024-04-04 08:55:56

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti JackinPenukar jenis kering 500 kV anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

275HP127226562
2024-04-04 08:43:56

JackinPenukar jenis kering 500 kV Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

535HP136858825
2024-04-04 08:33:59

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini JackinPenukar jenis kering 500 kV. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

466HP159575805
2024-04-04 07:31:45

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, JackinPenukar jenis kering 500 kV memang sangat bagus, terima kasih!!!

409HP184720764
2024-04-04 08:18:45

JackinPenukar jenis kering 500 kV Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

570HP155642700
2024-04-04 07:43:34

JackinPenukar jenis kering 500 kV Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。