ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukPangkalan industri

2024-02-28 01:43:53
632HP195506591tenaga43

Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k),Selain itu, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas,ChuanguApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Raahe,Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.


ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukPangkalan industri



. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan,ChuanguRancangan penyimpanan sejuk kecil, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.OK atau tidak?,Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.


ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukPangkalan industri



Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Huraian kerja,Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Untuk penjual besar-skala gudang segar, jika peralatan gagal disebabkan pengabaian jangka panjang, kehilangan tidak boleh diabaikan. Oleh itu,ChuanguYang mana yang baik untuk penyimpanan penyimpanan sejuk dan pemasangan, kita perlu melakukan kerja yang baik dalam menyimpan gudang segar penjual besar dalam proses penggunaan sehari-hari.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Chuangu, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukStatus diagnosis kesalahan gerakan

ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukStatus diagnosis kesalahan gerakan

Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananApabila udara l...

评论列表

263HP148803710
2024-02-28 09:56:00

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

275HP127226562
2024-02-28 09:54:56

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

881HP198728332
2024-02-28 10:22:22

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

535HP136858825
2024-02-28 09:04:44

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk asli, berkualiti dan murah, haha.

717HP127443542
2024-02-28 09:54:21

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。