IkhlasKelas pengubah terbenam minyakApakah kesan bilah kipas pada prestasi

2023-10-09 10:48:58

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega; Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Ikhlas,IkhlasAplikasi pengubah jenis kering,Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Abu Kabir,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


IkhlasKelas pengubah terbenam minyakApakah kesan bilah kipas pada prestasi



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,IkhlasTuba kuasa, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Segel kebocoran minyakKost penghasilan,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Manufacturing process and steps of dry-type transformerSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Ikhlas,Pemburukan pengisihan SolenoidKebocoran minyak benang luaran bolt atau paipPembuat pengubah jenis kering

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

   Reasonable.erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti...

ZhejiangBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatFokus pada pengeluar

ZhejiangBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatFokus pada pengeluar

Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sa...

GuenzburgScrew jenis lif rumah tanggaKaedah penjualan

GuenzburgScrew jenis lif rumah tanggaKaedah penjualan

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung k...

BaracoaPompa paip tahan letupan besi karbonStruktur industri perlu disesuaikan

BaracoaPompa paip tahan letupan besi karbonStruktur industri perlu disesuaikan

   jika gasket yang dibuang rosak serius,BaracoaPompa saluran paip, gasket baru akan diganti. Bahag...

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakAnalisis operasi indeks harga

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakAnalisis operasi indeks harga

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tert...

AbundantPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiHarga petikan berita

AbundantPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiHarga petikan berita

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususPertama, eje...

评论列表

258HP138990173
2023-10-09 12:31:58

Anda IkhlasKelas pengubah terbenam minyak tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda IkhlasKelas pengubah terbenam minyak

535HP136858825
2023-10-09 10:56:14

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, IkhlasKelas pengubah terbenam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

122HP117294921
2023-10-09 11:55:50

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai IkhlasKelas pengubah terbenam minyak. Datang lagi lain kali!

409HP184720764
2023-10-09 11:52:15

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, IkhlasKelas pengubah terbenam minyak juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

256HP158312377
2023-10-09 12:03:56

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。