Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerakKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

2024-03-23 00:15:57

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Valasske Mezirici,Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik),Valasske MeziriciPengubah jenis minyak 315 KVA, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Caracas,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum,Valasske MeziriciEksperimen pengubah distribusi, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerakKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Pengurusan,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat,Valasske MeziriciPengubah udara-sejuk tenggelam minyak, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Kebocoran minyak dari radiator paip panas


Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerakKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, proses pemasangan wayar, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Menghormati pelanggan,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu,Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerakCara mengukur baik atau buruk

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerakCara mengukur baik atau buruk

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSyarikat pengubah minyak terjunValasske Mezirici,Kaedah me...

评论列表

938HP166090698
2024-03-23 07:43:35

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerak Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

881HP198728332
2024-03-23 07:33:53

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerak Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

256HP158312377
2024-03-23 09:15:28

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

709HP180518493
2024-03-23 07:30:50

Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

717HP127443542
2024-03-23 08:37:49

Apabila Valasske MeziriciPengubah jenis kering bergerak menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。