VelsenPlatform angkat bimbitTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

2023-12-16 00:57:11
dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunanLift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?Velsen,Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themAkim Oda,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak,VelsenPlatform angkat bimbit 12 meter, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


VelsenPlatform angkat bimbitTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah



Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Platform angkat orang cacat, lif yang boleh diakses, lif kerusi roda, dan platform angkat kerusi roda yang cenderung boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, jembatan berjalan kaki, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan masalah angkat dan turun sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya.[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaanNilai tinggi,Menyesuaikan unit kuasa.Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususAdjusting the oil pipe.


VelsenPlatform angkat bimbitTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Senarai bahan pemasanganScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.Konsep tradisional teknologi sebagai raja dalam industri angkat telah membawa banyak perusahaan platform angkat untuk berfokus terlalu banyak pada aspek teknik peralatan dan mengabaikan keperluan sebenar di pasar. Mereka buta nilai teknologi dan terputus dari pasar, yang juga sebabnya banyak perusahaan akan bangkrut.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaVelsen,Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti,VelsenPlatform mengangkat tali aluminum, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

peitaihoBiaya lif rumah tangga kecilApakah ukuran yang betul

peitaihoBiaya lif rumah tangga kecilApakah ukuran yang betul

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung k...

OwenJembatan naik HuangshiBercakap mengenai Kesalahan Pemilihan Jenis dan Penggunaan

OwenJembatan naik HuangshiBercakap mengenai Kesalahan Pemilihan Jenis dan Penggunaan

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke pl...

TerniMeja angkat hidraulik kecilKesan perlindungan prestasi unggul

TerniMeja angkat hidraulik kecilKesan perlindungan prestasi unggul

Sebenarnya, terdapat banyak ciri-ciri praktik yang kenderaan platform angkat elektrik mempunyai, dan...

Vancouver UtaraPenyelam pompa sampahFungsi perkhidmatan pelanggan platform

Vancouver UtaraPenyelam pompa sampahFungsi perkhidmatan pelanggan platform

bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi, mekanisme...

KaipingLif rumah tangga kecil 3 tingkatHarga tidak boleh naik dan turun

KaipingLif rumah tangga kecil 3 tingkatHarga tidak boleh naik dan turun

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pel...

MasatepeAh slurry pumpKaedah pemeriksaan kualiti

MasatepeAh slurry pumpKaedah pemeriksaan kualiti

bmersible pump.bahawa pompa lumpur selam perlu optimumkan strukturnya untuk memenuhi keperluan pengg...

评论列表

161HP196399230
2023-12-16 09:44:28

Baru terima barang, sangat bagus, VelsenPlatform angkat bimbit berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

275HP127226562
2023-12-16 09:21:39

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya VelsenPlatform angkat bimbit, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

938HP166090698
2023-12-16 08:52:04

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa VelsenPlatform angkat bimbit, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

122HP117294921
2023-12-16 08:17:27

Ya, VelsenPlatform angkat bimbit kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

632HP195506591
2023-12-16 08:30:50

VelsenPlatform angkat bimbitYa, berikan anda komen yang baik

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。