KoprivniceTeknologi pengubah jenis keringMaklumat Pelaburan

2024-04-21 01:18:16

Pasukan pengubah kuasaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,KoprivnicePengubah semula jenis kotak sampah, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Koprivnice,Melangkah proses pengubah jenis kering?Segel kebocoran minyakSpitanderlau,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Secara peringkat,KoprivniceBerapa harga pengubah 1000 KVA,KoprivnicePenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


KoprivniceTeknologi pengubah jenis keringMaklumat Pelaburan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Lepaskan skru intiHarga yang boleh diterima,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.Lepaskan skru intiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


KoprivniceTeknologi pengubah jenis keringMaklumat Pelaburan



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Rekomendasi kata mulut,Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke- grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Pengubah kuasaKoprivnice,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NurembergPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBerkualiti tinggi dan harga rendah

NurembergPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoBerkualiti tinggi dan harga rendah

Oleh itu, ia mempunyai ciri-ciri yang sangat stabil, dengan fungsi dan utiliti yang baik semasa oper...

BludenzPompa paip digunakanKeperlukan piawai

BludenzPompa paip digunakanKeperlukan piawai

   Pertama-tama, kita perlu memilih peralatan dengan sijil rasmi apabila membuat pilihan. Kita mest...

RidderkerkLif liga aluminium yang bergerak sendiriTrend pembangunan industri

RidderkerkLif liga aluminium yang bergerak sendiriTrend pembangunan industri

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya bol...

BelizeBidding information of power transformerSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

BelizeBidding information of power transformerSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

BelizeTentang pengubah,Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh...

LeipzigPlatform angkat hidraulik elektrikPasar panas

LeipzigPlatform angkat hidraulik elektrikPasar panas

Semua orang tahu bahawa keselamatan kampus sangat penting kerana ia secara langsung mempengaruhi rib...

La EntradaPompa slurry HHJenis dan gaya apa yang ada

La EntradaPompa slurry HHJenis dan gaya apa yang ada

konsentrasi.   Yang di atas adalah perkenalan singkat kepada kesan dan bentuk segel peluru pompa lum...

评论列表

466HP159575805
2024-04-21 09:30:37

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

122HP117294921
2024-04-21 09:04:38

Raya tak lama lagi, boleh KoprivniceTeknologi pengubah jenis kering dapat diskaun?

256HP158312377
2024-04-21 09:48:01

Akhirnya dapat KoprivniceTeknologi pengubah jenis kering Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

717HP127443542
2024-04-21 10:00:40

Syarikat anda KoprivniceTeknologi pengubah jenis kering mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

570HP155642700
2024-04-21 09:50:55

KoprivniceTeknologi pengubah jenis kering Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。