YingzePlatform mengangkat talian aluminumApakah syarat asasnya

2023-09-26 09:10:43

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.Ada telefon api di dalam kereta lif api.Yingze,Jenis lif diklasifikasikan berdasarkan penggunaan mereka. Such as passenger elevators, cargo elevators, hospital bed elevators, passenger and cargo elevators, escalators, etc.Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.SvishtovSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


YingzePlatform mengangkat talian aluminumApakah syarat asasnya



Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.Apabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.bina,Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.


YingzePlatform mengangkat talian aluminumApakah syarat asasnya



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Nyahkira, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Kabel besi lif adalah jaminan keselamatan utama, dan semua kabel besi rosak, yang hampir mustahil untuk berlaku& ldquo; Sejak lahir lif,YingzePlatform penangkapan tahap,YingzeLif rumah tangga kecil, tidak ada kemalangan berkaitan disebabkan oleh pecah tali wayar lif di seluruh dunia& rdquo; The elevator traction system consists of multiple steel cables,Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran,YingzePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

YingzePlatform mengangkat talian aluminumJenama mana yang bagus

YingzePlatform mengangkat talian aluminumJenama mana yang bagus

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan...

评论列表

881HP198728332
2023-09-26 11:05:32

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian YingzePlatform mengangkat talian aluminum, terima kasih!

535HP136858825
2023-09-26 09:49:08

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, YingzePlatform mengangkat talian aluminum sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

122HP117294921
2023-09-26 09:30:46

Penjualnya sangat baik, YingzePlatform mengangkat talian aluminum sama seperti pengenalan, penjual jujur

256HP158312377
2023-09-26 10:08:38

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, YingzePlatform mengangkat talian aluminum berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

709HP180518493
2023-09-26 10:42:29

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, YingzePlatform mengangkat talian aluminum penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

570HP155642700
2023-09-26 09:33:35

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti YingzePlatform mengangkat talian aluminum masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。