KinnaPlat brass H65Pergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

2024-02-20 01:13:42
535HP136858825Bahan binaan64

Keuntungan: kualiti yang baik, struktur halus, tahan tekanan tinggi, deformasi bengkok besar, sesuai untuk sejuk dan panas seringharga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada,Kinna321 besi putaran besi stainless, dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah,Penyelamatan bahan-bahan bantuan seperti minyak lubrikasi dan ejen pembersihan. Pembekal diperlukan untuk menyediakan indikator prestasi teknikal seperti viskositi, titik flash, nilai asid dan julat destilasi, dan laporan ujian pihak ketiga unsur yang berbahaya untuk tabung tembaga. Dalam proses pembagian semula, kuatkan pembersihan permukaan tabung tembaga untuk mengurangi sisa minyak lubrikasi di permukaan tabung tembaga.e jatuh di bawah tekanan. Kerana perlawanan jatuh yang kuat pada plat tengah dan tebal, amplitud jatuh dan kadar jatuh adalah kurang daripada yang benang.Saint Gallen,KinnaPlat baja legasi 12Cr1MoV,Jin Zhengyang yuan, yuan untuk Ruigang Lianlian, yuan untuk Baoda yuan, yuan untuk Meixin yuan, dan yuan untuk Taizong yuan.diperlukan.Tuba tembaga akan dihangat dan diseweldi dahulu, kemudian gabungan akan dihangat sehingga bahagian yang dihangat menjadi merah gelap. Pada masa ini, apabila pengisi logam menghubungi tabung, pengisi logam sh


KinnaPlat brass H65Pergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan



Selepas paip dibersihkan, aliran penywelding dan aliran akan segera dilaksanakan pada antaramuka dan kebebasan bayonet. Sufficient flux shall be thinly coated on the mating surface and assembled immediately, so that dust and dirt will not pollute the capillary gap.Kaedah anti-corrosion paip tembaga Kuatkan res saintifikSelain itu, ia tidak mudah untuk rosak dan boleh menyesuaikan kepada berbagai persekitaran. Ia boleh digunakan biasanya pada suhu rendah dan tinggi, jadi paip tembaga perlu dipilih banyak kali di tempat lain.peringkat,Jangan menyimpan terlalu banyak produk lain, terutama bahan asid dan bahan alkali lain, di dalam gudang untuk mencegah reaksi bersama.Selamat dan boleh dipercayai: paip tembaga menyatukan keuntungan paip logam dan paip bukan logam. Ia lebih sukar daripada paip plastik dan mempunyai kekuatan tinggi logam biasa (kekuatan paip tembaga terletak sejuk sama dengan paip besih tebal dinding yang sama); Ia juga lebih mudah untuk membengkuk daripada logam biasa, dan mempunyai ciri-ciri anti getaran, anti kesan dan pengembangan anti beku yang baik.


KinnaPlat brass H65Pergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan



ang sangat rendah kerana pembersihan inventori, dan semua lokasi pembinaan telah ditutup. Selain tekanan pengangkutan yang dibawa oleh suhu rendah, pasar adalah gelap.Kerja kerja,Dan (ingatlah) permintaan tambang besi telah lemah. Selain itu, polisi pengendalian produksi telah dikeluarkan di Tangshan hari ini. Mulai pukul : pada Oktober hingga pukul : pada Oktober, tindakan pengendalian produksi yang dinyatakan dalam pemberitahuan ini telah dilaksanakan.Peribadi periksa dan mengawasi paip tembaga untuk mengurangi kerugian disebabkan oleh kerosakan paip tembaga.Berita baik besar minggu lepas menyebabkan penghantaran paip pengembangan panas di Cangzhou dalam dua minggu lepas, yang lebih baik di luar musim, dan penghantaran beberapa spesifikasi telah berkembang. However, the trading atmosphere in the small and medium-sized pipe market is still cold, and the demand is slowing down gradually. Sejujurnya, ia dijangka bahawa harga pasar paip tanpa senyap Cangzhou akan stabil dan lemah dalam masa depan yang dekat.Kinna,ng mulut alat penywelding tidak patut terlalu kecil untuk mengelak konsentrasi panas yang berlebihan.Buang api. Jika logam penuh tidak mencair, teruskan panaskan gabungan dan cuba lagi. Logam penuh yang mencair disesap ke dalam port kasing mengikut kesan kapilari sehingga cincin logam penuh yang muncul pada port kasing. Buang api. Perhatian khusus untuk tidak membiarkan api menghubungi logam penuh secara langsung. Seharusnya panas di bahagian yang mencair logam penuh. Untuk membersihkan paip tembaga, aliran penywelding mesti mempunyai darjah corrGfang hot rolling yuan turun yuan, Luli hot rolling yuan turun yuan, Tiangang hot rolling yuan turun yuan, produksi dihentikan di tengah Januari, Weigang hot rolling yuan naik yuan terus casting yuan naik yuan, Huaigang yuan naik yuan Zhongtian yuan, Changqiang yuan, Linggang yuan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KinnaPlat brass H65Cara meningkatkan inventori

KinnaPlat brass H65Cara meningkatkan inventori

Sulphurization dalam perusahaan besi dan besi di bandar telah ditutup, dan mesin sintering menggunak...

评论列表

263HP148803710
2024-02-20 09:14:34

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda KinnaPlat brass H65, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

161HP196399230
2024-02-20 09:21:56

Izinkan saya menilai ini KinnaPlat brass H65, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

122HP117294921
2024-02-20 09:51:53

Saya membeli banyak daripada anda KinnaPlat brass H65 dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

570HP155642700
2024-02-20 09:28:38

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini KinnaPlat brass H65 memang bagus, cukup bertuah.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。