Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridgePerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

2024-04-20 00:39:07

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.Evry pada SeinePembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya,Evry pada SeineBridge boarding of aluminum alloy, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. According to the oil cleaning equipment terutama apabila pompa rosak, allow the oil to flow until the oil pollution indicator value shows that the oil is in a satisfactory state.Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.Samho-rodongjagu,Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik,Evry pada SeineJembatan penerbangan teleskopik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.


Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridgePerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan



Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Kekalkan pembersihan sistem: Buang dan gantikan peranti minyak dan penapis pada masa. Minyak perlengkapan yang baik mempunyai banyak additif, yang boleh mencegah minyak daripada meldewing atau menghalang bahagian sistem. Namun, aditif ini akan kehilangan kesannya selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut dibuang dan diganti tepat waktu untuk memastikan bahawa additif-additif telah digunakan sepenuhnya. Peranti penapisan hanya menyerap sejumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Nyahkumpul dan gantikan peranti penapisan mengikut masa siklus yang diusulkan, untuk menyimpan pembersihan sistem.Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!Kesehatan dan Kesehatan,Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?


Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridgePerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan



Semasa operasi, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.Perincian,Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton,Evry pada SeineAngkat dan turunkan jambatan naik, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.Banyak kali, jika semua orang memahami jambatan boarding tidak cukup dalam, ia sangat mudah untuk menghadapi situasi yang tidak dijangka semasa proses penggunaan. Kerana prinsip kerjanya relatif kompleks, jika semua orang tidak sangat jelas, mereka tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikan masalah dengan efektif. Jadi saya harap semua orang boleh terus melihat: inti sistem transmisi elektrik yang memimpin sistem elektrik lif, peralatan elektromekanik modern, garis produksi, workshops produksi, dan bahkan seluruh kilang telah mencapai automati proses produksi, dan memimpin atlet bukanlah pengecualian. keperluan untuk lif transmisi elektrik adalah seperti ini. hari ini, lif memimpin manusia jenis kereta api.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.Evry pada Seine,Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.Semasa operasi rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BluefieldsPengubah pemulihan kuasaPembangunan produk

BluefieldsPengubah pemulihan kuasaPembangunan produk

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai...

ZabureLif liga aluminium yang bergerak sendiriKawalan kualiti

ZabureLif liga aluminium yang bergerak sendiriKawalan kualiti

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamata...

AlmeloPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikRisiko kualiti

AlmeloPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikRisiko kualiti

Sebaliknya,AlmeloPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, ia perlu diubah ke arah...

peitaihoJembatan naik bimbit ForkliftCiri prestasi produk

peitaihoJembatan naik bimbit ForkliftCiri prestasi produk

Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan di mana ia digunakan, dan seb...

HoumaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikApakah ciri asas

HoumaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikApakah ciri asas

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patu...

PoitiersJembatan boardingSumber dikurangkan dengan ketara

PoitiersJembatan boardingSumber dikurangkan dengan ketara

Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak, dan tidak diperlukan), disebabk...

评论列表

161HP196399230
2024-04-20 08:53:44

Syarikat anda Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridge mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

938HP166090698
2024-04-20 08:09:15

Sayang, Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridge Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

881HP198728332
2024-04-20 08:01:08

Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridge Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

466HP159575805
2024-04-20 08:14:15

Ikuti anda Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridge untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

122HP117294921
2024-04-20 08:02:42

Penjualnya sangat baik, Evry pada SeineVehicle mounted boarding bridge sama seperti pengenalan, penjual jujur

570HP155642700
2024-04-20 07:56:26

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。