SomotoPemasangan unit storan sejukMasalah Penggunaan Selesai

2023-12-15 01:04:24
632HP195506591tenaga63

Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular,SomotoBinaan dan produksi storan sejuk, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Somoto,Pipa keleluaran dan paip kembalian mesti mempunyai cerun konstan. Apabila kondensator lebih tinggi dari pemampat, paip keleluaran mesti cerun ke arah kondensator dan cincin cair mesti dipasang di port keleluaran pemampat. Menghalang gas daripada sejuk dan mencairkan kembali ke port exhaust tekanan tinggi selepas matikan, dan menyebabkan pemampatan cair semasa dimulakan semula.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Al Mahbulah,Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejukBarang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiEfisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder, cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.


SomotoPemasangan unit storan sejukMasalah Penggunaan Selesai



Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, dll. mesti dipercayai, selamat, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.Tubuhkan rangkaian komputer yang sempurna untuk menyedari saintifikasi distribusi rantai bekalan sejuk dan kesan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Keperlukan piawai,Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.


SomotoPemasangan unit storan sejukMasalah Penggunaan Selesai



Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Keperlukan pemasangan,Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Suhu exhaust gudang penyimpanan segar secara langsung proporsional dengan nisbah pemampatan dan suhu suhu. Jika suhu suhu super panas suhu gudang penyimpanan segar tinggi dan nisbah pemampatan besar, suhu exhaust juga tinggi. Jika tekanan suhu dan suhu tetap tidak berubah, apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust juga meningkat.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Somoto,Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor,SomotoPemasangan gudang pendinginan udara, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan,SomotoStoran sejuk, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SomotoPemasangan unit storan sejukIndustrial

SomotoPemasangan unit storan sejukIndustrial

Pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan s...

评论列表

938HP166090698
2023-12-15 08:08:38

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan SomotoPemasangan unit storan sejuk ini pada masa hadapan!

881HP198728332
2023-12-15 09:57:10

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya SomotoPemasangan unit storan sejuk. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

466HP159575805
2023-12-15 08:59:43

SomotoPemasangan unit storan sejuk Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

256HP158312377
2023-12-15 09:49:35

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

632HP195506591
2023-12-15 08:57:53

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali SomotoPemasangan unit storan sejuk.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。