MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah nama kod dan kaedah meletakkan

2023-12-31 00:50:09

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Mostar,Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Ramganj,MostarSistem pengubah kuasa,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Kebocoran minyak dari radiator paip panas


MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu,MostarModel kemampuan pengubah tenggelam minyak, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.pengurusan perantiSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Rakmandasi halaman rumah, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Pembuat TransformerOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakMostar,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BiscegliePemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa

BiscegliePemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Urus dan promosik...

X LinhausenBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKaedah pembinaan industri yang sesuai

X LinhausenBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKaedah pembinaan industri yang sesuai

Pada dasarnya, semua bahan mempunyai kualiti yang baik. Kereta platform angkat yang dihasilkan denga...

XinfuPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

XinfuPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipaka...

Gu YePangkalan platform meningkatAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

Gu YePangkalan platform meningkatAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat...

SvyetlahorskPompa boleh dipomp pembuanganApa keuntungan yang tidak boleh digantikan

SvyetlahorskPompa boleh dipomp pembuanganApa keuntungan yang tidak boleh digantikan

   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau a...

VilvoordePenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

VilvoordePenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

Syarikat pengubah minyak terjunPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip b...

评论列表

161HP196399230
2023-12-31 08:46:55

Baru terima barang, sangat bagus, MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

881HP198728332
2023-12-31 08:08:43

saya betul-betul minta maaf.

122HP117294921
2023-12-31 08:29:17

Bolehkah anda memberi saya MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyak spesifikasi terperinci?

256HP158312377
2023-12-31 09:37:30

MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

717HP127443542
2023-12-31 09:11:43

MostarKomponen utama pengubah tenggelam minyak Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。