KiskunhalasRampa Lantai MudahSpesifikasi operasi harian

2024-01-01 00:13:41
sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barangSecara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.Kiskunhalas,Hari ini, jembatan papan tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kemudahan muatan dan muatan.Penjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, dan memahami prestasi dan prinsip mesin di jambatan untuk menghindari kemalangan serius disebabkan oleh operasi yang salah. Platform naik gunting tetap terutama dirancang dan dihasilkan mengikut keperluan pengguna. Mereka terutama dipasang dalam lubang dan mempunyai tahap dengan tanah apabila dipasang, membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.Ismayilli,Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak,KiskunhalasTekanan hidraulik paksi boarding tetap, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.


KiskunhalasRampa Lantai MudahSpesifikasi operasi harian



The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, jambatan boarding tetap telah secara perlahan-lahan menembus ke dalam kehidupan harian orang. Jembatan naik tetap adalah salah satu peranti muatan dan muatan yang digunakan oleh banyak syarikat modern dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.Dengan pembangunan terus menerus teknologi jambatan boarding tetap, dermaga, stesen bekalan, dan logistik. Ton barang hanya perlu dipindahkan ke atau dibuang dari kereta dengan bantuan garklift.Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.Pengetahuan enciklopedik,KiskunhalasJembatan naik hidraulik bergerak,Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.Ban: Kekuatan tinggi pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


KiskunhalasRampa Lantai MudahSpesifikasi operasi harian



Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.Cipta kecerdasan,Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.Mekanisme dan jambatan naik sangat selesa untuk bergerak; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.Kiskunhalas,Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!Lepaskan butang permulaan,Kiskunhalas10 ton jambatan penerbangan tetap, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KiskunhalasRampa Lantai MudahPenghasilan dan fungsi produk

KiskunhalasRampa Lantai MudahPenghasilan dan fungsi produk

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk...

评论列表

881HP198728332
2024-01-01 07:32:37

KiskunhalasRampa Lantai Mudah Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

535HP136858825
2024-01-01 09:08:53

Apabila KiskunhalasRampa Lantai Mudah menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

466HP159575805
2024-01-01 07:43:24

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

709HP180518493
2024-01-01 09:03:42

KiskunhalasRampa Lantai MudahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。