Villa NuevaISG single stage vertical pipeline pumpAda apa?

2023-05-10 01:58:30
466HP159575805Mesin dan peralatan industri179

   perbaikan dan aras bahagian penywelding   Bagaimana untuk memusnahkan pompa sumber dan bagaimana untuk mengumpulkannya selepas memusnahkan. The technical poiVilla Nueva,Villa NuevaPump paip air panas berkeliling,   Pegawai penyelenggaran harus periksa ketat kabel menyelam secara terus menerus, sama ada tali wayar besi atau panduan   SubBaykonyr,   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan ketat skru.penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, pompa akan dimuatkan berlebihan, kerana pompa juga digunakan secara luas dalam banyak perairan pedesaan. Dalam kes ini, ia mungkin lebih rendah daripada tekanan nominal, jadi arus dalam pembangian stator juga akan   Sisi pembuangan pompa mesti dilengkapi dengan valv (valv bola atau valv berhenti, dll.) dan valv pemeriksaan. Tombol digunakan untuk mengatur titik operasi pompa. Kabur semak boleh mencegah pam terbalik apabila cairan mengalir balik (lambung panjang pam sumur dalam pr   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, medium perlahan kerana saluran aliran juga berkembang secara perlahan-lahan.Rekomendasi maklumat,pemilihan saluran paip akan mempertimbangkan biaya pembelian sekali biaya operasi jangka panjang dan kepercayaan operasi.   Apabila peralatan sedang digunakan,ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsung


Villa NuevaISG single stage vertical pipeline pumpAda apa?



   Kedua-duanya mempunyai kesamaan tertentu. Mereka berdua kapal selam. Seperti yang dikatakan nama,Villa NuevaWQ submersible pump parameters, pompa berada dalam keadaan serangan bila berjalan. Pompa penyelam selam adalah semacam pompa penyelam,Villa NuevaPompa sumur yang dalam, tetapi secara umum orang sering mengatakan bahawa pompa penyelam merujuk kepada pompa air bersih, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladangKesehatan dan Kesehatan,e bahagian. Permukaan kongsi dengan pendingin minyak mengadopsi kaedah penyegelan karet, yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugal   Pemasangan pemacu pinggang: pemasangan pemasangan siri pompa ini mengadopsi struktur silindrik, yang sesuai untuk adjpompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikVilla Nueva,Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatanpompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Monte PlataBaigang deep well pumpPrinsip penutup dan ciri-ciri struktur bagi

Monte PlataBaigang deep well pumpPrinsip penutup dan ciri-ciri struktur bagi

   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran,Monte PlataPompa slurry tahap tunggal...

ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVAKos pelaburan industri

ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVAKos pelaburan industri

Oleh itu,ZhlobinTransformer dan substansi jenis kotak, dalam proses pemasangan peralatan bawah stese...

JuigalpaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPengetahuan asas mengenai kelajuan

JuigalpaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPengetahuan asas mengenai kelajuan

JuigalpaPengubah 220 kV,Operasi pengubah tenggelam minyakPemburukan pengisihan SolenoidJuigalpa,Penu...

AlotenangoBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa kemahirannya

AlotenangoBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa kemahirannya

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian top...

Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KWKeberkesanan kapasiti

Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KWKeberkesanan kapasiti

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gu...

评论列表

122HP117294921
2023-05-10 10:45:34

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Villa NuevaISG single stage vertical pipeline pump asli, berkualiti dan murah, haha.

709HP180518493
2023-05-10 10:35:45

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam Villa NuevaISG single stage vertical pipeline pump, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

570HP155642700
2023-05-10 10:20:43

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, Villa NuevaISG single stage vertical pipeline pump mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。