Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa sorotan kerja yang baru

2023-12-30 01:03:12

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.Bar Istana,Lif barang, terutama direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang.Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaranDawei, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T,Bar IstanaLift tirai tahap, so it can achieve small volume and light weight.Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.


Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa sorotan kerja yang baru



Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.Lif rumah telah secara perlahan-lahan menjadi alat pengangkutan menegak penting untuk keluarga tunggal modern, dupleks, cerita berbilang, villa dan bangunan-bangunan tinggal lain, praktik dan selesa dan bahkan pemandangan indah di rumah.Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah,Bar IstanaFlip belakang pemutar hidraulik, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.Statistik,Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa sorotan kerja yang baru



Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.Keperlukan pemasangan,Bar IstanaLif rumah tingkat dua,Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.Lif rumah tangga merujuk kepada lif yang dipasang di tempat tinggal peribadi untuk penggunaan tunggal ahli keluarga. Ia juga boleh dipasang dalam bangunan yang digunakan oleh keluarga yang bukan tunggal sebagai alat untuk keluarga tunggal untuk masuk ke rumah mereka. Kelajuan nilai lif rumah tangga tidak boleh melebihi , m/s. Untuk lif rumah tangga tanpa pintu, kelajuan nilai tidak boleh melebihi , m/s, perjalanan kereta tidak boleh melebihi m, dan kapasitas muatan nilai tidak boleh melebihi KG. Terutama dibahagi ke lif tarik, lif skru, dan lif hidraulik. We need to determine based on the installation environment, such as the area of the villa and the actual environment for installing the elevator. Kami biasanya memilih gaya lif berdasarkan gaya penghiasan keseluruhan villa apabila menentukan saiz. Ini tidak hanya tidak mempengaruhi estetik villa, tetapi juga boleh menghasilkan titik tambahan. Struktur yang biasanya digunakan adalah struktur gantry traksi.Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.Bar Istana,Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai kelajuan bernilai, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Azua de Compostelapompa lumpur tenggelam shaftEmpat titik diperlukan dalam aplikasi

Azua de Compostelapompa lumpur tenggelam shaftEmpat titik diperlukan dalam aplikasi

Azua de CompostelaPompa paipel,   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak...

KefeldMoving the boarding bridgeKaedah penentududukan

KefeldMoving the boarding bridgeKaedah penentududukan

Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sang...

LeccePlatform angkat bimbit 12 meterAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

LeccePlatform angkat bimbit 12 meterAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat...

Pelabuhan LudwigRancangan jambatan naikBagaimana meningkatkan prestasi dengan munasabah

Pelabuhan LudwigRancangan jambatan naikBagaimana meningkatkan prestasi dengan munasabah

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebar...

TianjinPlatform angkat hidraulik tetapAnalisis aplikasi bandar

TianjinPlatform angkat hidraulik tetapAnalisis aplikasi bandar

The reason why many fields choose to use the electric elevator is that it can not only save manpower...

MaarssenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

MaarssenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digu...

评论列表

466HP159575805
2023-12-30 09:02:37

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegak ini sangat bernilai.

409HP184720764
2023-12-30 08:41:36

Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

709HP180518493
2023-12-30 09:02:09

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus Bar IstanaPlatform mengangkat bebas halangan menegak. Terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。