HarleinPenukar Grid KeadaanApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

2023-05-04 02:52:15
122HP117294921Mesin dan peralatan industri184
ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Harlein

Jatuh perkara asing dan menghancurkanPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu,Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringChimoio,Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Pembuat TransformerTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Promosion,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,HarleinPengubah jenis kotak 800, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


HarleinPenukar Grid KeadaanApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,HarleinBerapa banyak pengubah tiga fasa, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Kurs kerja,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,HarleinApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Harlein,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

FotJembatan naik bimbitsemua

FotJembatan naik bimbitsemua

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor ya...

MoaPompa saluran paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula

MoaPompa saluran paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula

   Pompa sering boleh dipilih mengikut keperluan khusus untuk mengangkat, aliran dan penghantaran ca...

DallasPengubah distribusi jenis kering Scb10Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

DallasPengubah distribusi jenis kering Scb10Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

Penyebar bunyi pengubah jenis keringKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, p...

StocktonVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaHarga murah

StocktonVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaHarga murah

lif-lif ada di mana-manaSekarang, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah...

NagykorosJembatan naik hidraulik tetapPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

NagykorosJembatan naik hidraulik tetapPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan...

MaladzyechnaPompa lumpur cair pengeboranBahan polimer mempunyai ketepatan rendah

MaladzyechnaPompa lumpur cair pengeboranBahan polimer mempunyai ketepatan rendah

make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disa...

评论列表

466HP159575805
2023-05-04 10:21:20

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

122HP117294921
2023-05-04 11:01:59

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, HarleinPenukar Grid Keadaan berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

709HP180518493
2023-05-04 10:25:07

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak HarleinPenukar Grid Keadaan tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。