RakovskiPengubah jenis kotakApakah punca keretakan

2024-01-28 00:03:58

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Rakovski,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Wenchi,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


RakovskiPengubah jenis kotakApakah punca keretakan



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Trend pasar,Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam,RakovskiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


RakovskiPengubah jenis kotakApakah punca keretakan



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Kurs kerja,Pada pengurusan muatan:Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,RakovskiPenukar kuasa S13- 50, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Syarikat pengubah jenis keringRakovski,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AmsterfenMesin pembukaan hidraulikPenyelenggaraan komponen utama

AmsterfenMesin pembukaan hidraulikPenyelenggaraan komponen utama

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Tiada pencemaran min...

San JuanPengubah kuasa konstruksiLaporan pemeriksaan kualiti

San JuanPengubah kuasa konstruksiLaporan pemeriksaan kualiti

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang...

ArraijanBahagi pompa paip menegakIa boleh mengatur suhu

ArraijanBahagi pompa paip menegakIa boleh mengatur suhu

ArraijanPump paip air panas berkeliling,ArraijanPompa sumur dalam,dari industri perlindungan perseki...

La RochelleTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platMana yang lebih baik

La RochelleTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platMana yang lebih baik

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak b...

JinchengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kecekapan mengepam

JinchengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kecekapan mengepam

Sudah tentu, kerana penghantaran sering,JinchengJembatan naik hidraulik bergerak,JinchengJembatan pe...

San Rafael del SurPompa Vortex dan pompa paipPembersihan sehari

San Rafael del SurPompa Vortex dan pompa paipPembersihan sehari

bronz   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap...

评论列表

161HP196399230
2024-01-28 07:30:37

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli RakovskiPengubah jenis kotak bagi diskaun?

938HP166090698
2024-01-28 08:00:13

RakovskiPengubah jenis kotak Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

256HP158312377
2024-01-28 08:58:20

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

632HP195506591
2024-01-28 08:35:44

RakovskiPengubah jenis kotakYa, berikan anda komen yang baik

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。