Trujillo AltoISG single stage vertical pipeline pumpApa kriteria pemilihan untuk

2024-01-16 02:51:24

   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airTrujillo Alto,   So as to meet the control of different fire water supply pumps by different users.Nyanyikan kerosakan!Bumba, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %,Trujillo AltoLo, which leads to accumulationoltage: jika tekanan berubah besar, ia disebabkan oleh tekanan tidak stabil, dan penggunaan perlu dihentikan segera untuk mencegah kesan yang lebih serius. Atau pasang tindakan perlindungan penyebaran panas yang sepadan untuk melindungi motor.  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.Berapa harganya?   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?roda utama, set impeller bergerak ditambah di bawah produk, yang boleh menyemprot serpihan yang terjun ke dalam campuran air dan partikel yang solid   Kedua-duanya mempunyai kesamaan tertentu. Mereka berdua kapal selam. Seperti yang dikatakan nama, tetapi secara umum,Trujillo AltoPompa paipel, orang sering mengatakan bahawa pompa penyelam merujuk kepada pompa air bersih, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladang


Trujillo AltoISG single stage vertical pipeline pumpApa kriteria pemilihan untuk



   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, tanalisis,   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik,Trujillo AltoPompa paip korosif, aliran akan besar dan kurus   Motor heating: cause: A. whether it is overloaded; b. Kegagalan motor pompa; c. Whether the input three-phase voltage is balanced; Pengawal mikrokomputer memaparkan E: menyebabkan: kegagalan pengukur tekanan atau tekanan bawah masa tamat. Dalam keadaan ini, tekan kekunci untuk menghapuskan penggera.   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun, kuat korosif dan berhargaTrujillo Alto,sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahan   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Apa penyelesaian situasi ini?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

XinhuaLift hidraulik tetapPengenalan ciri prestasi

XinhuaLift hidraulik tetapPengenalan ciri prestasi

Dalam masyarakat semasa, ban pneumatik atau roda poliuretan digunakan di pasar, jadi jenis kereta pl...

Bandar OklahomaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaAdat profesional

Bandar OklahomaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaAdat profesional

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & l...

KalishPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumBagaimana dengannya

KalishPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumBagaimana dengannya

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak b...

MaasmechelenProses produksi pengubah tenggelam minyakPenyelenggaraan komponen utama

MaasmechelenProses produksi pengubah tenggelam minyakPenyelenggaraan komponen utama

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup m...

BrestPompa paipelApa alat pengiraan umum

BrestPompa paipelApa alat pengiraan umum

   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa,BrestPompa slurry tahap tunggal, sehingga bore aka...

San CristobalBahagi pompa paip menegakProdusi dan fungsi produk

San CristobalBahagi pompa paip menegakProdusi dan fungsi produk

   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu, motor poscillasi. Struktur ban...

评论列表

258HP138990173
2024-01-16 11:11:58

Trujillo AltoISG single stage vertical pipeline pumpBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

881HP198728332
2024-01-16 11:08:44

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Trujillo AltoISG single stage vertical pipeline pump pada dasarnya berpuas hati.

717HP127443542
2024-01-16 10:00:57

Saya membeli banyak daripada anda Trujillo AltoISG single stage vertical pipeline pump dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。