San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai

2023-08-24 15:08:49
632HP195506591tenaga141

Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k),Apabila kipas langit terlalu berat, besi sudut atau digunakan sebagai lintel. Lintels harus melempar di atas bumbung dan panel dinding lain untuk mengurangi muatan.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Hendala,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Here we focus on polyurethane. Polyurethane adalah bahan papan penyimpanan sejuk yang ideal dalam teknik penyimpanan sejuk. prestasi ikatan atasnya membuat panel lumpur dan logam membentuk keseluruhan yang kuat, jadi tidak perlu bahan ikatan lain. Apabila poliuretan digunakan sebagai bahan untuk papan gudang teknik penyimpanan sejuk, putih keras poliuretan antara bahan panel gudang gudang boleh disembuhkan dan ditekan untuk membentuk papan gudang berbilang bentuk, tetapi juga ekonomi supaya keseluruhannya lebih kuat dan kapasiti pembawa lebih tinggi. Papan penuhi poliuretan boleh memenuhi keperluan kuat dan fizik dinding luar dan boleh digunakan dalam pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara teknikal ia boleh dan berkesan pada biaya. Pendingin Yuanbao percaya bahawa poliuretan adalah salah satu bahan penyimpanan sejuk baru dengan prospek pembangunan yang besar di masa depan. Bahan pengisihan panas dari rekayasa penyimpanan sejuk seharusnya tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, berlaku dan ramah dengan persekitaran. Untuk memastikan kemajuan lancar projek penyimpanan sejuk kita, kita tidak hanya perlu bertanya tentang bahan-bahan mentah penyimpanan sejuk, tetapi juga jenis penyimpanan sejuk. Plat penyimpanan sejuk biasa mengandungi jenis-jenis berikut, iaitu plat besi stainless steel, plat besi zinc warna plat besi garam, plat aluminum terkotor dan plat lantai piawai mm galvanized piawai piawai piawai.


San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai



Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan,San LorenzoWhere is the installation of vegetable cold storage, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Produsi keselamatan,mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik,San LorenzoHarga storan sejuk terpasang kecil, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa,San LorenzoCold storage maintenance and installation, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.


San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai



Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Nyahkira,Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowApabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam,Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Johannes LinsteadPemasangan storan sejuk besarBahan alternatif

Johannes LinsteadPemasangan storan sejuk besarBahan alternatif

Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastik...

AzkapozarkoHarga pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarRough analysis of industry development from concept and consumption concept

AzkapozarkoHarga pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarRough analysis of industry development from concept and consumption concept

AzkapozarkoPemasangan penyimpanan sejuk kombinasi, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpan...

NewvitasStoran sejukPrinsip arah

NewvitasStoran sejukPrinsip arah

Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana vo...

San Andres sekulBerapa banyak penyimpanan sejukBagaimana grad selesai permukaan produk dibahagi

San Andres sekulBerapa banyak penyimpanan sejukBagaimana grad selesai permukaan produk dibahagi

Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Ke...

LondonBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilApakah spesifikasi dan dimensi

LondonBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilApakah spesifikasi dan dimensi

Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft m...

ArubaMana simpanan sejuk mudah dipasangApa titik yang perlu kita perhatikan dalam terma kualiti

ArubaMana simpanan sejuk mudah dipasangApa titik yang perlu kita perhatikan dalam terma kualiti

konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas...

评论列表

258HP138990173
2023-08-24 16:36:59

Haha, San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejuk diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

535HP136858825
2023-08-24 16:38:16

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

632HP195506591
2023-08-24 16:41:41

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejuk tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。