KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiAnalisis indeks prestasi mekanikal

2023-07-23 02:06:10
122HP117294921Mesin dan peralatan industri111

Dry type transformer factorySelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.Koflach,Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Melaka,KoflachAplikasi pengubah jenis kering,KoflachPengubah kuasa 1200kva,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiAnalisis indeks prestasi mekanikal



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Strategi pakej,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,KoflachPengubahsuaian pengubah kuasa, muatan boleh disambung.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiAnalisis indeks prestasi mekanikal



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Rakmandasi halaman rumahApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Koflach,Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiFungsi dan kelebihan utama

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiFungsi dan kelebihan utama

KoflachIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah me...

评论列表

258HP138990173
2023-07-23 09:58:15

Barangnya memang bagus, tetapi KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

275HP127226562
2023-07-23 10:11:00

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi memang sangat bagus, terima kasih!!!

535HP136858825
2023-07-23 10:02:33

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

122HP117294921
2023-07-23 09:32:43

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi. Terima kasih.

256HP158312377
2023-07-23 10:20:43

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

717HP127443542
2023-07-23 09:49:38

Apabila KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。