Vega AltaGambar pengubah kuasaCara membezakan kualiti produk

2023-03-05 19:33:31
122HP117294921Mesin dan peralatan industri184

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Bahasa Armenia,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta,Vega AltaPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyak, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


Vega AltaGambar pengubah kuasaCara membezakan kualiti produk



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Proses aplikasi,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


Vega AltaGambar pengubah kuasaCara membezakan kualiti produk



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,Vega AltaHarga pengubah jenis kering 2000kVA, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan terdapat banyak prinsip.Therefore dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,Vega AltaPengubah 200 KVA minyak terjun, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Vega Alta,Pembuat pengubah jenis keringOperasi pengubah tenggelam minyakApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Vega AltaGambar pengubah kuasaApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

Vega AltaGambar pengubah kuasaApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

Syarikat pengubah jenis keringSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan...

评论列表

466HP159575805
2023-03-05 20:49:39

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Vega AltaGambar pengubah kuasa sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

409HP184720764
2023-03-05 21:16:01

Bolehkah anda memberi saya Vega AltaGambar pengubah kuasa spesifikasi terperinci?

256HP158312377
2023-03-05 20:57:26

Vega AltaGambar pengubah kuasa Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Vega AltaGambar pengubah kuasa Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

709HP180518493
2023-03-05 20:02:55

Vega AltaGambar pengubah kuasa Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

717HP127443542
2023-03-05 20:57:20

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya Vega AltaGambar pengubah kuasa. Datang lagi lain kali

632HP195506591
2023-03-05 21:08:02

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Vega AltaGambar pengubah kuasa sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。