GuayamaPrinsip pengubah kuasaMasalah biasa dalam proses pemprosesan

2023-03-01 16:32:26
122HP117294921Mesin dan peralatan industri186

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Guayama,Bagaimana memilih pengubah jenis keringCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingGuarujaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


GuayamaPrinsip pengubah kuasaMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Operasi pengubah tenggelam minyakPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Bunyi dalam kes kegagalan fasamiddleman,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


GuayamaPrinsip pengubah kuasaMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Kilang pengubah kuasaharga pasaran,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak,GuayamaPengenalan struktur pengubah tenggelam minyak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.Pemburukan pengisihan SolenoidGuayama,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu,GuayamaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Miamipompa slurry ionApa konsep aplikasi

Miamipompa slurry ionApa konsep aplikasi

pe dalam air, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tengg...

Ciudad SandinoTanda pengubah kuasa jenis keringPengaruh hubungan semasa penggunaan

Ciudad SandinoTanda pengubah kuasa jenis keringPengaruh hubungan semasa penggunaan

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tid...

EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

EpePembuat platform angkat gunting jenis bergerakPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

EpeTrailer folding arm lifting platform,Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan...

SchweichardPompa paip menegak tahap tunggal ISGStandard pelaksanaan bagi

SchweichardPompa paip menegak tahap tunggal ISGStandard pelaksanaan bagi

pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompl...

GutaJembatan naik HuangshiMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

GutaJembatan naik HuangshiMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepa...

Hotel Nahiyatash shinafiyahpompa slurry ionKawasan akan berguna

Hotel Nahiyatash shinafiyahpompa slurry ionKawasan akan berguna

   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too se...

评论列表

122HP117294921
2023-03-01 16:35:46

Logistik GuayamaPrinsip pengubah kuasa agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

409HP184720764
2023-03-01 18:19:58

Pembelian dalam talian pertama GuayamaPrinsip pengubah kuasa. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

709HP180518493
2023-03-01 16:45:22

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, GuayamaPrinsip pengubah kuasa penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。