TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis keringPengetahuan klasifikasi

2022-12-29 07:59:34
122HP117294921Mesin dan peralatan industri231
TlalnepantlaModel kemampuan pengubah tenggelam minyak,Di atas dan tengah tangki minyak pengubah

Bunyi dalam kes kegagalan fasaPenyebar bunyi pengubah jenis keringTlalnepantla, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage resulting in insulation damage.Syarikat pengubah minyak terjunKollo,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik,TlalnepantlaPenukar tegang, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis keringPengetahuan klasifikasi



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Pelanggan pertama,TlalnepantlaStruktur pengubah jenis kering luar,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Syarikat pengubah minyak terjun


TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis keringPengetahuan klasifikasi



Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasahak sifat,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Pembuat pengubah jenis keringTlalnepantla,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Datuk Bandar Hato del ReyIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakAplikasi dalam industri metalurgi

Datuk Bandar Hato del ReyIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakAplikasi dalam industri metalurgi

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Ke...

leuvenpompa slurry ionDicadangkan anda perlu mula dari sumber untuk mengurangi kemalangan mekanik

leuvenpompa slurry ionDicadangkan anda perlu mula dari sumber untuk mengurangi kemalangan mekanik

mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tert...

semulaPembuat jambatan naik bimbitKesan negatif kecil terhadap alam sekitar

semulaPembuat jambatan naik bimbitKesan negatif kecil terhadap alam sekitar

Kotak gerak pengurangan,semulaTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, kotak gerak, peral...

Bukit RichmondPengubah distribusi 400 KVAPengenalan spesifikasi penggunaan

Bukit RichmondPengubah distribusi 400 KVAPengenalan spesifikasi penggunaan

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi...

Taman KingstownPompa slurry HHWhat are the regular inspection items

Taman KingstownPompa slurry HHWhat are the regular inspection items

ivered in the pump receives the friction with the surface of the pump impeller, so the pump needs to...

VelingradMinyak TransformerSebut harga

VelingradMinyak TransformerSebut harga

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pe...

评论列表

409HP184720764
2022-12-29 08:11:13

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis kering, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

256HP158312377
2022-12-29 08:18:21

TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis keringBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

570HP155642700
2022-12-29 08:24:23

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, TlalnepantlaDiagram struktur pengubah jenis kering asli, berkualiti dan murah, haha.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。