BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyakAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan

2022-08-31 11:35:31
122HP117294921Mesin dan peralatan industri319
BastelBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA,

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaBastel,Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaDalam kes operasi pengubah jenis kering terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyakAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,BastelGambar pengubah kuasa, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Rekomendasi Kualiti,Penyebar bunyi pengubah jenis keringKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyakAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Berapa banyak?, kerana ia adalah DC,BastelPenukar jenis kering, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Bastel,Penghakiman cacat pengubah kuasaPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Operasi pengubah tenggelam minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

VarnaPlatform angkat elektrik hidraulikTunjukkan ruang kekuatan

VarnaPlatform angkat elektrik hidraulikTunjukkan ruang kekuatan

Pemuatan dan pecahkan trak platform tetap juga mempunyai keperluan tertentu untuk mengangkat tinggi...

VarnaPlatform angkat elektrik hidraulikCara membeli yang biasa digunakan

VarnaPlatform angkat elektrik hidraulikCara membeli yang biasa digunakan

Di kampus, lif hidraulik diperlukan untuk meningkatkan kesadaran keselamatan kampus. Apa keuntungan...

Orang CaymansApi pompa sumur dalamHarga meningkat.

Orang CaymansApi pompa sumur dalamHarga meningkat.

Orang CaymansSelf-priming slurry pompa wholesale,   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi sai...

LinfenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPenggunaan ciri produk

LinfenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPenggunaan ciri produk

perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi perant...

WuyiJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPilihan pertama pengeluar

WuyiJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPilihan pertama pengeluar

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik moder...

ShuochengPlatform angkat atas lurus hidraulikRingkasan tawaran

ShuochengPlatform angkat atas lurus hidraulikRingkasan tawaran

Kaedah operasi yang betul untuk perincian. Walaupun jenis peralatan angkat yang digunakan, kaedah op...

评论列表

122HP117294921
2022-08-31 11:55:06

Apabila BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyak menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

256HP158312377
2022-08-31 12:51:09

Pembungkusan BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyak kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

717HP127443542
2022-08-31 11:42:44

BastelSpesifikasi pengubah tenggelam minyak Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。