Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahPembangunan berbeza untuk meningkatkan keperkayaan pasar

2022-07-30 05:29:24
632HP195506591tenaga301

Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, sistem sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Bandar namaCity in Germany,Jika penyimpanan atmosfera terkawal berfungsi secara terus menerus selama lebih dari jam, penyimpanan tengah akan dilakukan. Kondenser, penguap dan paip exhaust sejuk akan diubah semula sekali sebulan. Kandungan penyelamatan adalah seperti ini: kondensator, penguap dan paip pembuangan sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi air sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi salji dibersihkan dan disesuaikan, paip pembuangan sejuk disesuaikan dan kesalahan pembuangan paip dihapuskan.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Dalam persekitaran suhu rendahUntuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.


Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahPembangunan berbeza untuk meningkatkan keperkayaan pasar



Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Keketatan valv air dan valv salji, penggantian cincin penyegelan, fleksibiliti valv, dan melepaskan dan membersihkan jika perlu.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Proses aplikasi,Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar,Bandar namaCity in GermanyPembuat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.


Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahPembangunan berbeza untuk meningkatkan keperkayaan pasar



Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan,Bandar namaCity in GermanyPemasangan penyimpanan sejuk profesional,Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Secara umum, projek penyimpanan sejuk logistik akan dilengkapi dengan sokongan pintu penyimpanan sejuk elektrik dan pintu penyimpanan gelung elektrik dalam desain pintu penyimpanan sejuk, daripada konfigurasi pintu penyimpanan sejuk push-pull tradisional. Pendingin Kende mengatakan bahawa ini kerana mendorong dan menarik pintu sejuk tidak menyebabkan mengunci suhu sejuk,Bandar namaCity in GermanyMana penyimpanan sejuk dipasang, yang mudah menyebabkan kehilangan kuasa sejuk yang serius dan tidak sesuai untuk peti sejuk logistik yang sering masuk dan keluar.Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Bandar namaCity in Germany,Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk saluran, platform pembuatan, dll.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Ciudad Ju árezBerapa biaya untuk memasang storan sejukAdakah prospek pembangunan baik kerana masa berubah

Ciudad Ju árezBerapa biaya untuk memasang storan sejukAdakah prospek pembangunan baik kerana masa berubah

Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pu...

San Pablo de las SalinasHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukPenghasilan biaya

San Pablo de las SalinasHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukPenghasilan biaya

Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan mema...

ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukStatus diagnosis kesalahan gerakan

ChuanguPenerimaan farmasi penyimpanan sejukStatus diagnosis kesalahan gerakan

Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananApabila udara l...

PastaviDisiplin pemasangan penyimpanan sejukJenis apa yang ada

PastaviDisiplin pemasangan penyimpanan sejukJenis apa yang ada

Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu peny...

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

MiyoriPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan TelefonApa kaedah pengeboran

Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peral...

KlagenfurtStoran sejukPasar roll terus-menerus

KlagenfurtStoran sejukPasar roll terus-menerus

Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan...

评论列表

122HP117294921
2022-07-30 13:57:57

Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

409HP184720764
2022-07-30 07:08:15

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

256HP158312377
2022-07-30 13:18:35

Apabila Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

709HP180518493
2022-07-30 13:41:29

Anda Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah

570HP155642700
2022-07-30 07:27:56

Jarang beli Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。