SanhePemasangan peti sejuk kecilStatus diagnosis kesalahan gerakan

2022-06-05 00:53:57
632HP195506591tenaga325
kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Sanhe, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik, keterlaluan basah dan isolasi uap.Kintampo,Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.


SanhePemasangan peti sejuk kecilStatus diagnosis kesalahan gerakan



. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Suhu exhaust kompressor dalam gudang penyimpanan segar boleh dibaca keluar dari termometer pada paip exhaust. It is related to the adiabatic index, compression ratio and suction temperature of refrigerant. Semakin tinggi suhu tarik, semakin besar nisbah pemampatan, semakin tinggi suhu exhaust, dan sebaliknya.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Keadaan pemasangan,SanhePemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaan,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kuantiti besar,SanhePeralatan pendinginan farmaceutik, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.


SanhePemasangan peti sejuk kecilStatus diagnosis kesalahan gerakan



Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.query,Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan) dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Unit pendinginan skrol: pada masa ini, unit pendinginan skrol adalah terutama dalam struktur yang tertutup sepenuhnya, yang terutama digunakan dalam pengkondisi udara (pompa panas)Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul,SanheSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Sanhe,Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

SanhePemasangan peti sejuk kecilJaga-jaga semasa penyelenggaran

SanhePemasangan peti sejuk kecilJaga-jaga semasa penyelenggaran

Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk men...

评论列表

122HP117294921
2022-06-05 08:33:56

Kerjasama dengan anda sangat baik, SanhePemasangan peti sejuk kecil kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

409HP184720764
2022-06-05 09:11:08

Baru beli SanhePemasangan peti sejuk kecil, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

256HP158312377
2022-06-05 09:22:38

SanhePemasangan peti sejuk kecil Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

709HP180518493
2022-06-05 09:42:58

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. SanhePemasangan peti sejuk kecil Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

717HP127443542
2022-06-05 07:59:25

SanhePemasangan peti sejuk kecil Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

632HP195506591
2022-06-05 07:59:32

Bolehkah anda memberi saya SanhePemasangan peti sejuk kecil spesifikasi terperinci?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。