DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKekalkan penurunan negatif sedikit

2022-05-31 03:50:44
632HP195506591tenaga340

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Delta,Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal mm dalam kolam pembakaran,DeltaPemasangan peralatan penyimpanan sejuk kecil, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukKemise,Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.


DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKekalkan penurunan negatif sedikit



Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Setelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal,DeltaRaka pemasangan penyimpanan sejuk, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Cipta kecerdasan,The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is,DeltaKost pemasangan penyimpanan sejuk, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokirFaktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.


DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKekalkan penurunan negatif sedikit



Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Survey produkTahap awal peralatan penyimpanan sejukJika peralatan besar-besaran gudang segar dimulakan lagi selepas penggantian jangka panjang, kelajuan patut dikurangkan pada tahap awal pembukaan besar-besaran gudang segar. Jangan bermula terlalu cepat. Lebih baik untuk mengurangkan kelajuan pada kira-kira - darjah setiap hari. Apabila suhu turun ke darjah, ia patut kekal selama satu masa. Jangan mengatur ia pada kehendak.Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Delta,Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKeperlukan pemeriksaan untuk

DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKeperlukan pemeriksaan untuk

Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menu...

评论列表

256HP158312377
2022-05-31 11:37:58

DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

709HP180518493
2022-05-31 12:39:49

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

570HP155642700
2022-05-31 11:29:29

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。