Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa industri

2024-04-23 00:01:26
632HP195506591tenaga44
dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang,Apabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal,Staya daroshiPembuat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukLuchingu,Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan,Staya daroshiBerapa banyak ubat penyimpanan sejuk, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga,Staya daroshiPasang penyimpanan buah penyimpanan sejuk, jamur atau alga atau tikus.


Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa industri



Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Scrubbers are often used in controlled atmosphere warehouses. Pembersih lebih kompleks dan memerlukan peranti semburah, jadi ia kurang digunakan. Jenis peranti cuci udara yang digunakan bergantung pada peralatan dan keadaan persekitaran. Pada musim sejuk, suhu luar rendah, jadi ventilasi sesuai, sementara penyimpanan atmosfer terkawal dan berbeza.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.produk baru,In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.Penahan api, dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.


Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa industri



Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Trend pasar,Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Lokasi pemasangan gudang penyimpanan segar akan berada di tempat yang stabil dan selesa; (Jika ia adalah petani buah tempatan, ia patut dipasang berhampiran sumber buah)Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Staya daroshi,mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Pat ZunHarga pemasangan bekuApa yang ia lakukan

Pat ZunHarga pemasangan bekuApa yang ia lakukan

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting dari pel...

DurhamYang mana yang anda mahu untuk pemasangan penyimpanan sejukKebarangan

DurhamYang mana yang anda mahu untuk pemasangan penyimpanan sejukKebarangan

Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya m...

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukApakah item pemeriksaan biasa

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukApakah item pemeriksaan biasa

Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, pen...

KanasRancangan penyimpanan sejuk farmaceutikSentiasa ketepuan

KanasRancangan penyimpanan sejuk farmaceutikSentiasa ketepuan

Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi p...

MinneapolisPemasangan pembuat storan sejukPerintah eksport tumbuh kuat

MinneapolisPemasangan pembuat storan sejukPerintah eksport tumbuh kuat

The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the...

ColchaYang baik untuk pemasangan penyimpanan sejuk perubatanMengapa ia begitu penting dalam kawalan proses industri

ColchaYang baik untuk pemasangan penyimpanan sejuk perubatanMengapa ia begitu penting dalam kawalan proses industri

Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papa...

评论列表

263HP148803710
2024-04-23 07:56:25

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

258HP138990173
2024-04-23 07:59:26

Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

938HP166090698
2024-04-23 07:06:08

Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

881HP198728332
2024-04-23 07:15:39

Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

466HP159575805
2024-04-23 08:40:11

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Staya daroshiRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。