ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Bagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik

2024-04-13 00:02:16
632HP195506591tenaga50

mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Zhtkavic,Selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, kerja penamatkan penting lain adalah untuk membersihkan seluruh sistem. Udara kompres akan membersihkan kotoran yang tinggal dalam penyimpanan atmosfer terkawal, yang bermain peran utama dalam penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Karlovi Farley,Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihan


ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Bagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik



Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Sebelum gudang ini ditetapkan dengan aluminum sudut, ia akan ditutup dengan lem kaca dan ditetapkan dengan aluminum sudut dengan menarik kuat Mao. Jarak antara garis tarik ialah mm. Jarak antara sisi atas dan bawah pintu adalah mm.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.asal,Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is low. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama,ZhtkavicPenjagaan benih penyimpanan sejuk, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.


ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Bagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik



Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat,ZhtkavicPemasangan gudang sejuk, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Helaian PetikanPada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Berbanding dengan rancangan teknik logistik barang-barang biasa, teknik pendinginan logistik yang biasanya digunakan dalam sirkulasi makanan segar patut mengikut spesifikasi rancangan yang lebih ketat dan keperluan penggunaan, untuk menjaga segar sirkulasi dan memperpanjang masa segar makanan segar. Dalam tahun-tahun terakhir, dengan perdagangan yang sering melintasi kawasan, KFC pendinginan telah menerima semakin banyak permintaan dalam rancangan dan pembangunan teknik pendinginan logistik. Apa fungsi asas dari teknik pendinginan logistik dalam rancangan?Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Zhtkavic,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan memuat dan tumpukan dalam penyimpanan,ZhtkavicDi mana sejuk, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Jaga-jaga semasa pemilihan

ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Jaga-jaga semasa pemilihan

dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun....

评论列表

938HP166090698
2024-04-13 08:33:36

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

122HP117294921
2024-04-13 08:53:49

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

409HP184720764
2024-04-13 08:41:45

Bolehkah anda memberi saya ZhtkavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. spesifikasi terperinci?

632HP195506591
2024-04-13 08:40:53

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。