SchotenPompa paipelApakah kaedah kerja keseluruhan

2024-04-04 00:46:22

   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.   Jika pemancar pompaSchoten,Yang pertama, dan tali rantai akan dihantar ke dalam dua cincin angkat untuk mengangkat pompa elektrik ke atas dan ke bawah. Hati-hati jangan gunakan kabel sebagai tali untuk menghindari bahaya.   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakaqaba,   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.


SchotenPompa paipelApakah kaedah kerja keseluruhan



   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The   Pada mata ramai orang, pembuatan kabinet terlalu berlebihan. Ia tidak Nampaknya tidak penting sama ada ada ada satu, tetapi sekarang ia tidak. Kabinet kawalan api tidak pilihan, dan ia adalah salah satu daripada t   Kerja, tiada bunyi dan getaran,SchotenTubuh pompa paip, dan laman ini lebih bersih.Julat produk,   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Kita mesti memilih untuk mempertimbangkan situasi penggunaan sebenar apabila membuat pemilihan, kerana akan ada beberapa perbezaan antara kepala ditanda apabila menggunakan dan kepala apabila menggunakan. Ini kerana paip itu sendiri   Ia, generator dan pasar yang terbentuk pada permulaan pembinaan telah secara perlahan-lahan membentuk skala tertentu selepas lebih dari sepuluh tahun pembangunan cepat. Pada tahap awal, untuk memenuhi keperluan pembangunan pasar, generator dan produk mekanik dan elektrik lain secara kolektif dipindahkan ke pasar tahap II untuk operasi. Dengan persekitaran perniagaan yang baik, pompa air dan generator


SchotenPompa paipelApakah kaedah kerja keseluruhan



   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah paip suction perlu ditempatkan dalam air,SchotenPompa saluran bawah tanah, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus, apabila pompa lumpurHonesty is the foundation,   Statistik lain percaya bahawa,SchotenPompa lumpur tenggelam garis sampah, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,   Pengesahan alirantitik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.Schoten,aplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir di atas kapal, prospeksi, dll.; Pekerjaan pemasangan pompa sumber III. apa keuntungan pompa sumber sumber sumbermendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkin   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpa

Artikel berkaitan

FierCarbon steel explosion-proof pipeline pumpLubang petikan industri

FierCarbon steel explosion-proof pipeline pumpLubang petikan industri

sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan ...

NingxiaJembatan pengangkutan khususFaktor yang mempengaruhi penggunaan

NingxiaJembatan pengangkutan khususFaktor yang mempengaruhi penggunaan

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untu...

YangquanPlat besi jambatan naikBagaimana kita harus memilih ketika membeli

YangquanPlat besi jambatan naikBagaimana kita harus memilih ketika membeli

Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boa...

TurnovUjian pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk kerja rumah

TurnovUjian pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk kerja rumah

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara...

MezoturPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPengelasan kualiti

MezoturPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPengelasan kualiti

Perkhidmatan tanda. Apabila memilih marka kenderaan platform angkat bimbit, ia juga diperlukan untuk...

AsperniPlatform angkat bimbit hidraulikFungsi berorientasikan

AsperniPlatform angkat bimbit hidraulikFungsi berorientasikan

The second thing to compare is the quotation of brand products. Apabila membandingkan keutamaan-keut...

评论列表

263HP148803710
2024-04-04 08:54:21

SchotenPompa paipel Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

275HP127226562
2024-04-04 08:51:48

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, SchotenPompa paipel asli, berkualiti dan murah, haha.

256HP158312377
2024-04-04 08:58:37

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus SchotenPompa paipel. Terima kasih.

632HP195506591
2024-04-04 09:42:14

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai SchotenPompa paipel. Datang lagi lain kali!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。