TapachuraBerapa banyak pengubah kuasaPemborong

2023-01-25 00:11:51
122HP117294921Mesin dan peralatan industri193

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Tapachura,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Mwanza,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Kilang pengubah kuasaSetelah minyak telah dihapuskan, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


TapachuraBerapa banyak pengubah kuasaPemborong



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan,TapachuraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Keadaan pemasangan,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,TapachuraMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


TapachuraBerapa banyak pengubah kuasaPemborong



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,TapachuraSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Penjagaan peralatan,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LimassolPengubah jenis scb10 keringJentera yang dapat memenuhi keperluan penggunaan

LimassolPengubah jenis scb10 keringJentera yang dapat memenuhi keperluan penggunaan

Apa peranan penting pengubah kuasaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Limas...

PastavyApakah pengubah kuasa jenis keringTurun naik harga industri

PastavyApakah pengubah kuasa jenis keringTurun naik harga industri

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan...

BrooklynBaigang deep well pumpHanya dengan R & D terus menerus amp; amp; D dan inovasi boleh mengembangkan perusahaan lebih baik

BrooklynBaigang deep well pumpHanya dengan R & D terus menerus amp; amp; D dan inovasi boleh mengembangkan perusahaan lebih baik

BrooklynPompa lumpur tenggelam garis sampah,   Pompa pemadam diri dari bahan yang berbeza digunakan....

MogilevPump paip air panas berkelilingProduct characteristics and usage

MogilevPump paip air panas berkelilingProduct characteristics and usage

   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   Keempat, parameter pemilihan model:...

San Vicentesible slurry pumpJaga-jaga untuk operasi

San Vicentesible slurry pumpJaga-jaga untuk operasi

ry pump Before disassembling the filter press,San VicentePompa lumpur centrifugal, make sure that t...

SerajevoQuotatJaga-jaga untuk penggunaan segel

SerajevoQuotatJaga-jaga untuk penggunaan segel

dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namunmendengar beberapa media yang rela...

评论列表

466HP159575805
2023-01-25 09:05:50

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

709HP180518493
2023-01-25 08:56:48

TapachuraBerapa banyak pengubah kuasa Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

570HP155642700
2023-01-25 08:04:54

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​TapachuraBerapa banyak pengubah kuasa. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。