Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyakRingkasan analisis masalah

2022-08-01 00:59:01
122HP117294921Mesin dan peralatan industri290

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Boca Chica,Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Santa Iria da Azoia,Selepas memegang bolt longgar, segel flange,Boca Chica1600KVA transformer price, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyakRingkasan analisis masalah



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Julat produk,Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Kilang pengubah kuasa


Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyakRingkasan analisis masalah



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Di mana saya boleh mencarinya?,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],Boca ChicaApa fungsi utama pengubah kuasa, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Boca ChicaApabila meninggalkan kilang, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DunkirkPlatform penunggang jenis trek panduanPrinsip tetap

DunkirkPlatform penunggang jenis trek panduanPrinsip tetap

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerluk...

CiHPlatform angkat hidraulik diletak silinderDalam keadaan lebihan bekalan

CiHPlatform angkat hidraulik diletak silinderDalam keadaan lebihan bekalan

Apabila memasang, nyahpasang dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis teng...

YuciPlatform penangkapan hidraulik kecilBahan mentah biasa

YuciPlatform penangkapan hidraulik kecilBahan mentah biasa

Apabila menggunakan trak platform angkat, kita perlu mempertimbangkan keperluan penggunaan kita send...

DonggangPlatform angkat hidraulik bergerakPenentuan parameter proses rawatan

DonggangPlatform angkat hidraulik bergerakPenentuan parameter proses rawatan

Kualiti itu lebih baik. Secara umum, orang membandingkan kualiti platform angkat elektrik, dan jika...

PorticiJembatan naik hidraulik tetapPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

PorticiJembatan naik hidraulik tetapPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gu...

Fijicameroon_ departments. kgmLift kecil dupleks rumah tanggaPemandangan pengembangan pasaran

Fijicameroon_ departments. kgmLift kecil dupleks rumah tanggaPemandangan pengembangan pasaran

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga b...

评论列表

409HP184720764
2022-08-01 08:15:11

Jarang beli Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyak, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

632HP195506591
2022-08-01 09:29:34

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

570HP155642700
2022-08-01 08:26:46

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian Boca ChicaTanda pengubah terbenam minyak, terima kasih banyak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。