St. ThomasPemasangan bar storan sejukBagaimana kualiti penarafan

2023-12-17 00:24:10
632HP195506591tenaga74

Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.St. ThomasPembekas sejuk mempunyai keuntungan dari harga tinggi, penampilan indah, kehidupan layanan panjang dan pemindahan selesa. Jadi cepat gantikan penyemburan. Pilihan penyemburan mesti mempunyai kawasan penyimpanan sejuk yang besar, untuk mencerminkan simpanan biayanya.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu,St. ThomasSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Samut Sakhon,Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan,St. ThomasPenjana pemasangan storan sejuk, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.


St. ThomasPemasangan bar storan sejukBagaimana kualiti penarafan



Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Jika aliran relatif berubah sedikit, terdapat sedikit perbezaan dalam konsumsi kuasa di antara beberapa mod peraturan, iaitu, mod peraturan mempunyai sedikit kesan pada kesan penyimpanan tenaga, atau bahkan tidak menyimpan tenaga, tetapi mengkonsumsi lebih kuasa disebabkan wujud peranti peraturan dan kurva peraturan kelajuan pembolehubah dekat dengan kurva ideal. Oleh itu, mod peraturan kelajuan pembolehubah adalah lebih baik, terutama skema penyimpanan tenaga peraturan kelajuan motor frekuensi pembolehubah dicadangkan, tetapi peranti pertukaran frekuensi perlu ditambah. Ia dicadangkan untuk mencuba secara aktif peraturan kelajuan frekuensi pembolehubah kapasitas kecil dan tengah. Oleh kerana kapasitas tinggi dan peranti peraturan kelajuan pembolehubah tenaga tinggi,St. ThomasBuat pemasangan penyimpanan sejuk, ia patut digabung dengan situasi khusus dan perbandingan yang meliputi. Secara umum, semakin mendalam peraturan, semakin signifikaFenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).projek, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.


St. ThomasPemasangan bar storan sejukBagaimana kualiti penarafan



mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.market, - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Menurut perubahan keadaan luaran, gudang penyimpanan udara segar di bilik mesin boleh secara automatik dan tepat menyesuaikan operasi peralatan, untuk menjaga keadaan pendinginan yang diperlukan dan meningkatkan ekonomi operasi gudang penyimpanan segar.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?St. Thomas,Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KamoapaPemasangan storan sejukApa maknanya memasuki pasar antarabangsa

KamoapaPemasangan storan sejukApa maknanya memasuki pasar antarabangsa

Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekit...

TolucaPenjana pemasangan storan sejukTeknik perlindungan permukaan

TolucaPenjana pemasangan storan sejukTeknik perlindungan permukaan

pemasangan penyimpanan sejuk profesionalApabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik d...

PhoenixPemasangan penyimpanan sejuk berfungsibekalan

PhoenixPemasangan penyimpanan sejuk berfungsibekalan

Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah...

San AntonioPemasangan Syarikat Storan DinginAnalisis struktur dan kajian

San AntonioPemasangan Syarikat Storan DinginAnalisis struktur dan kajian

Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih bai...

BanahachiPemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah berfungsiKestabilan lemah dan harga yang buruk

BanahachiPemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah berfungsiKestabilan lemah dan harga yang buruk

Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus,BanahachiApa itu penyimpanan se...

AntwerpBagaimana untuk mengisi pemasangan penyimpanan sejukPembangunan pengaturan

AntwerpBagaimana untuk mengisi pemasangan penyimpanan sejukPembangunan pengaturan

Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananSistem pendingi...

评论列表

938HP166090698
2023-12-17 07:31:03

Baru bayar, bila St. ThomasPemasangan bar storan sejuk sampai bos.

881HP198728332
2023-12-17 08:43:31

St. ThomasPemasangan bar storan sejuk Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

409HP184720764
2023-12-17 08:23:04

Pembungkusan St. ThomasPemasangan bar storan sejuk kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

717HP127443542
2023-12-17 09:16:44

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。