GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukKemampuan pemasangan dan penyelamatan

2023-12-03 15:36:01
632HP195506591tenaga64

Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti,GinotegaMana rancangan dan pemasangan barang penyimpanan sejuk, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar,GinotegaHarga pembeku pemasangan, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Ginotega,Secara umum, projek penyimpanan sejuk logistik akan dilengkapi dengan sokongan pintu penyimpanan sejuk elektrik dan pintu penyimpanan gelung elektrik dalam desain pintu penyimpanan sejuk, daripada konfigurasi pintu penyimpanan sejuk push-pull tradisional. Pendingin Kende mengatakan bahawa ini kerana mendorong dan menarik pintu sejuk tidak menyebabkan mengunci suhu sejuk, yang mudah menyebabkan kehilangan kuasa sejuk yang serius dan tidak sesuai untuk peti sejuk logistik yang sering masuk dan keluar.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Medias,The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk


GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukKemampuan pemasangan dan penyelamatan



Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Pemulaan unit sejuk udara akan bergantung pada sama ada arah putaran pemantau betul. Jika putaran maju boleh dimulakan untuk operasi, putaran terbalik menunjukkan bahawa kawat kuasa telah terbalik, dan jujukan fasa mesti diganti sebelum permulaan.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Cipta kecerdasan,Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.


GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukKemampuan pemasangan dan penyelamatan



Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.jumlah kos,Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu keleluaran akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, subseksyen akan ditentukan untuk mengurangi perbezaan tekananSebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanGinotega,Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, while the unit price of insect,GinotegaKabinet penjagaan buah, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukTeknologi istimewa layak dikumpulkan

GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukTeknologi istimewa layak dikumpulkan

Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran ja...

评论列表

275HP127226562
2023-12-03 15:50:51

Syarikat anda GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

709HP180518493
2023-12-03 15:41:35

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk

717HP127443542
2023-12-03 16:13:51

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。