DesanpaladosPharmaceutical cold storage production companyComment

2022-08-26 10:48:24
632HP195506591tenaga259

Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk dll.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, dll.Desanpalados,Sebahagian dari sistem air sejuk valv berhenti ammonia akan membersihkan tanah dalam tangki air, membuang dan membersihkan tombol.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan,Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor,DesanpaladosPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.


DesanpaladosPharmaceutical cold storage production companyComment



Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Kita juga perlu menyimpan gudang besar-besaran gudang segar secara peribadi. Contohnya, dalam penggunaan sehari-hari dalam penyimpanan besar gudang segar, kita patut menghindari goresan atau kerosakan disebabkan oleh objek di papan gudang. Tujuan ini adalah untuk menghindari gigi dan kerosakan selepas papan gudang besar gudang segar terkesan. Dalam kes-kes serius, ia juga boleh mempengaruhi kesan pendinginan dari penyimpanan besar gudang segar, yang menyebabkan pengurangan kesan kawalan suhu setempat penyimpanan sejuk.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Jabatan Pemasaran,Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Tahap awal peralatan penyimpanan sejuk


DesanpaladosPharmaceutical cold storage production companyComment



Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Kepercayaan,Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Jika peti sejuk telah digunakan selama lebih dari bulan, atau tombol tenaga tinggi/rendah sering gagal, atau kapasitas sejuk dikurangi,DesanpaladosUbat penyimpanan sejuk, sila atur staf untuk membersihkan kondensator. Jika kotak cahaya ultra-tipis diselesaikan mengikut arahan di atas untuk banyak kali, dan kesilapan peti sejuk masih terdengar untuk masa yang lama, sila minta pegawai penyelamatan peti sejuk untuk memperbaikinya.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Desanpalados,In order to maintain a constant low temperature in the cold storage attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,DesanpaladosPenjagaan segar gudang buah-buahan dan sayuran, penyimpanan sejuk perubatan penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DesanpaladosPharmaceutical cold storage production companyMengapa suhu terlalu tinggi

DesanpaladosPharmaceutical cold storage production companyMengapa suhu terlalu tinggi

Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebar...

评论列表

466HP159575805
2022-08-26 11:23:39

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, DesanpaladosPharmaceutical cold storage production company mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

409HP184720764
2022-08-26 11:55:43

DesanpaladosPharmaceutical cold storage production company Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

717HP127443542
2022-08-26 11:22:46

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

570HP155642700
2022-08-26 11:38:04

DesanpaladosPharmaceutical cold storage production company Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。