NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukQuality Assurance

2023-08-30 03:11:55
632HP195506591tenaga109
tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan

Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Nacom,Unit pendinginan skru: unit pendinginan skru boleh dibahagi menjadi unit pendinginan skru bukan tunggal dan unit pendinginan skru kembar. Ia digunakan secara luas dalam peranti pendinginan seperti pendinginan, HVAC dan teknologi kimia. Julat kuasa input telah dikembangkan hingga -kw, dan medan kajian dan pembangunannya dibahagikan dengan luas, dengan potensi besar untuk optimasi prestasi.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Hamburg-Altona,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.


NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukQuality Assurance



Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional,NacomPemasangan penyimpanan sejuk kecil, pemasangan penyimpanan sejuk pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional, bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Jika gudang itu relatif kecil dan and a mahu mengubah gudang buah miniatur yang menyimpan segar, anda patut pastikan tinggi gudang sekurang-kurangnya meter, kerana puncak gudang sejuk dan puncak gudang patut menyimpan tinggi sekurang-kurangnya cm.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Harga,Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas, dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini, pemilihan bahan yang ketat dilakukan untuk mencapai tujuan ini: menggunakan ether amin struktur untuk mengurangi konduktiviti panas dan meningkatkan kesan pengisihan panas; Kurangkan kandungan air berbagai-bagai bahan mentah dan formula sebanyak yang mungkin untuk mengelakkan kerosakan prestasi pengisihan panas disebabkan pelumpang air; Polyeter bahan utama: produk kilang besar dengan rawatan-selepas ketat dipilih. Berbanding dengan poliether tanpa rawatan-selepas di kilang-kilang kecil, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, dan prestasi insulasi panas jelas lebih baik daripada foam biasa dengan dinding tebal dan pori besar; Penggunaan katalis amin tanpa bau boleh secara efektif menyesuaikan keseimbangan reaksi gel berbulu dan membuat kulit diantara lapisan semburkan lebih tipis, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, ia mesti dibersihkan pada masa, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.


NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukQuality Assurance



Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiPemasangan berfungsiApabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Pemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar, periksa bilangan gudang gudang penyimpanan segar mengikut nota penghantaran. Apabila memuatkan dan memuatkan papan gudang, mengendalikannya dengan hati-hati, dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Nacom,Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi,NacomApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk,NacomBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukPerkenalan dan Aplikasi

NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukPerkenalan dan Aplikasi

Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan pen...

评论列表

161HP196399230
2023-08-30 11:35:55

NacomRalat pemasangan penyimpanan sejukBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

938HP166090698
2023-08-30 11:42:38

Hebat NacomRalat pemasangan penyimpanan sejuk, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

409HP184720764
2023-08-30 11:43:43

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, NacomRalat pemasangan penyimpanan sejuk pada dasarnya berpuas hati.

256HP158312377
2023-08-30 10:34:47

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, NacomRalat pemasangan penyimpanan sejuk berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。