DiestBerapa banyak pengubah kotakAnalisis dan kajian mengenai punca keretakan

2023-12-28 00:02:37

Pembuat pengubah kuasaPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Diest,Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Berber,Sebab api dalam pengubah kuasaSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


DiestBerapa banyak pengubah kotakAnalisis dan kajian mengenai punca keretakan



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran,DiestHarga pengubah jenis kotak 160KVA, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.tawaran,Oleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Penghakiman cacat pengubah kuasaApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi,DiestKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


DiestBerapa banyak pengubah kotakAnalisis dan kajian mengenai punca keretakan



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Garansi kreditIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,DiestHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Diest,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Pembuat pengubah kuasa

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DiestBerapa banyak pengubah kotakPunca turun naik pasaran

DiestBerapa banyak pengubah kotakPunca turun naik pasaran

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah b...

评论列表

161HP196399230
2023-12-28 07:49:51

DiestBerapa banyak pengubah kotak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

881HP198728332
2023-12-28 08:12:13

DiestBerapa banyak pengubah kotak Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

466HP159575805
2023-12-28 07:53:24

Saya membeli banyak daripada anda DiestBerapa banyak pengubah kotak dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

122HP117294921
2023-12-28 08:21:22

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan DiestBerapa banyak pengubah kotak, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

256HP158312377
2023-12-28 08:42:28

Anda DiestBerapa banyak pengubah kotak bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

570HP155642700
2023-12-28 08:34:40

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli DiestBerapa banyak pengubah kotak bagi diskaun?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。