Santa RitaPengurusan pengubah jenis keringApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

2022-12-11 15:02:51
122HP117294921Mesin dan peralatan industri199

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa,Santa RitaPenukar minyak tenggelam fasa tunggal, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Santa Rita,Pembuat TransformerSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Rodovre,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


Santa RitaPengurusan pengubah jenis keringApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,Santa RitaPenukar jenis kotak pengubah,Santa RitaBerapa harga pengubah 2000kVA, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Berapa banyak?,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Penyebar bunyi pengubah jenis kering


Santa RitaPengurusan pengubah jenis keringApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Jumlah jaminan kualiti,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Santa Rita,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Operasi pengubah tenggelam minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ErenhotHydraulic lifting platform cargo elevatorLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

ErenhotHydraulic lifting platform cargo elevatorLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

Pada masa ini, banyak tempat memilih untuk menggunakan platforma angkat elektrik bila membawa atau m...

NingxiaPlatform angkat hidraulik tetapKetumpatan rendah bahan polimer

NingxiaPlatform angkat hidraulik tetapKetumpatan rendah bahan polimer

Kotak gerak pengurangan, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilaku...

Rio CautoParameter teknikal pengubah kuasaApakah syarat asasnya

Rio CautoParameter teknikal pengubah kuasaApakah syarat asasnya

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKaedah pengalihan berbeza, se...

ChepoDalamBeberapa alasan utama untuk penghalangan

ChepoDalamBeberapa alasan utama untuk penghalangan

   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa l...

PerancisLift tahap tetapPengurusan Industri

PerancisLift tahap tetapPengurusan Industri

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusa...

HeidelbergPlatform angkat hidraulik tetapCara melindungi sistem

HeidelbergPlatform angkat hidraulik tetapCara melindungi sistem

Pada dasarnya, kerana mereka diperlukan untuk pergerakan dan pengangkutan barang. In fact, there are...

评论列表

409HP184720764
2022-12-11 15:20:31

Santa RitaPengurusan pengubah jenis kering Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

256HP158312377
2022-12-11 16:25:21

Saya membeli banyak daripada anda Santa RitaPengurusan pengubah jenis kering dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

717HP127443542
2022-12-11 16:25:55

Barangnya memang bagus, tetapi Santa RitaPengurusan pengubah jenis kering harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

570HP155642700
2022-12-11 16:08:00

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Santa RitaPengurusan pengubah jenis kering Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。