KromezheshPenukar AC kering tiga fasaBerapa harganya

2024-03-21 01:02:53
yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Kromezhesh,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Epe,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


KromezheshPenukar AC kering tiga fasaBerapa harganya



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Pembuat pengubah jenis keringFokus pada Pembangunan,Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Segel kebocoran minyakMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


KromezheshPenukar AC kering tiga fasaBerapa harganya



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Pembangunan potensi,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Pembuat TransformerApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,KromezheshTeknologi pengubah terbenam minyak,KromezheshPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Kromezhesh,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Deinzepompa slurry ionApa alasan untuk membakar

Deinzepompa slurry ionApa alasan untuk membakar

   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar, tetapi kepa...

CaguasGambar pengubah kuasaBahan alternatif

CaguasGambar pengubah kuasaBahan alternatif

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan ko...

LaventillePakai pompa lumpur tahanAnalisis cacat pasar industri

LaventillePakai pompa lumpur tahanAnalisis cacat pasar industri

bmersible pump.   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut seh...

BitomMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirTurun naik harga minggu ini lemah, dan pembelian hiliran berhati-hati

BitomMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirTurun naik harga minggu ini lemah, dan pembelian hiliran berhati-hati

keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan...

TarikPengubah bekalan kuasaMempengaruhi faktor kejujuran

TarikPengubah bekalan kuasaMempengaruhi faktor kejujuran

TarikPenukar jenis kering,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur da...

LelystadDua roda mesin roda plat secara automatikMesti lihat

LelystadDua roda mesin roda plat secara automatikMesti lihat

Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berk...

评论列表

263HP148803710
2024-03-21 09:27:08

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, KromezheshPenukar AC kering tiga fasa Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

466HP159575805
2024-03-21 08:14:44

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. KromezheshPenukar AC kering tiga fasa Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

256HP158312377
2024-03-21 08:52:10

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, KromezheshPenukar AC kering tiga fasa sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

632HP195506591
2024-03-21 08:55:09

Saya membeli banyak daripada anda KromezheshPenukar AC kering tiga fasa dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

570HP155642700
2024-03-21 08:52:26

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa KromezheshPenukar AC kering tiga fasa, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。