BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakPilih ciri-ciri perkara utama

2023-09-23 00:55:22

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,BrugesHarga pengubah kotak 1600, m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Bruges,Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber tarikh pengumpulan, orang pengumpulan,BrugesHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyak, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Kurmuk,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Operasi pengubah tenggelam minyak


BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakPilih ciri-ciri perkara utama



Menurut keadaan retak,BrugesPengubah terjun minyak 315 KVA, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Asas pemeriksaan,Penukar jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakPilih ciri-ciri perkara utama



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakpenyelamatan peralatan,Penghakiman cacat pengubah kuasaTransformer adalahOil leakage of cast iron partsBruges,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Dun LaoghaireJembatan naik hidraulik tetapPasaran terkini

Dun LaoghaireJembatan naik hidraulik tetapPasaran terkini

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut dis...

SitadContainer Jembatan NaikHarga pasaran terus meningkat

SitadContainer Jembatan NaikHarga pasaran terus meningkat

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan...

HalifaxPenukar tegangan rendahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

HalifaxPenukar tegangan rendahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama...

GabrovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakEffective treatment methods

GabrovoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakEffective treatment methods

   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menye...

ArraijanBahagi pompa paip menegakIa boleh mengatur suhu

ArraijanBahagi pompa paip menegakIa boleh mengatur suhu

ArraijanPump paip air panas berkeliling,ArraijanPompa sumur dalam,dari industri perlindungan perseki...

Benteng sekhbehPlatform angkat aliran aluminumHarga berita

Benteng sekhbehPlatform angkat aliran aluminumHarga berita

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara...

评论列表

161HP196399230
2023-09-23 08:12:30

Setelah lama mencari milik anda BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

122HP117294921
2023-09-23 09:30:45

Walaupun BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

409HP184720764
2023-09-23 08:28:33

BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

256HP158312377
2023-09-23 09:52:14

Ia patut dipuji, sangat bagus, BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak Saya sangat menyukainya.

632HP195506591
2023-09-23 08:36:54

Syarikat anda BrugesMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。