GrazTransformer transmisi kuasaPetikan Pembangunan

2023-04-12 11:30:52
122HP117294921Mesin dan peralatan industri175

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,GrazFabrik pengubah pengasingan jenis kering, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Graz,Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Loule,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


GrazTransformer transmisi kuasaPetikan Pembangunan



Jatuh perkara asing dan menghancurkanBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi,GrazPenukar jenis kering 500 kV, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Tanda kualiti tinggi,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


GrazTransformer transmisi kuasaPetikan Pembangunan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.penjual,Pemburukan pengisihan SolenoidMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringPasukan pengubah kuasaGraz,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,Graz110 kV oil immersed transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GrazTransformer transmisi kuasaCara meningkatkan inventori

GrazTransformer transmisi kuasaCara meningkatkan inventori

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Pengurangan getaran l...

评论列表

466HP159575805
2023-04-12 11:44:40

Ha ha. GrazTransformer transmisi kuasa Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

122HP117294921
2023-04-12 13:21:37

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai GrazTransformer transmisi kuasa. Datang lagi lain kali!

709HP180518493
2023-04-12 13:05:27

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda GrazTransformer transmisi kuasa, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

717HP127443542
2023-04-12 12:12:14

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, GrazTransformer transmisi kuasa sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

632HP195506591
2023-04-12 12:17:57

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, GrazTransformer transmisi kuasa pada dasarnya berpuas hati.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。