ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

2024-04-02 00:22:55

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Pembuat pengubah kuasaZatetz,Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset retak,ZatetzTanda pengubah kuasa jenis kering, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Perbaikan kualiti,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:kaedah rata-rata, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,ZatetzPengubah yang ditenggelamkan minyak besar,ZatetzModel pengubah distribusi, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Zatetz,Solusi bunyi pengubah jenis keringSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

YunchengJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBagaimana menangani kemalangan dalam projek

YunchengJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBagaimana menangani kemalangan dalam projek

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara...

Kedzierzyn KozleTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pembahagian

Kedzierzyn KozleTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pembahagian

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperlu...

PesakiHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnalisis kelebihannya

PesakiHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnalisis kelebihannya

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industr...

RomJembatan pengangkutan yang tetapPelbagai penyesuaian dan penggunaan

RomJembatan pengangkutan yang tetapPelbagai penyesuaian dan penggunaan

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sent...

Bukit RichmondPengubah distribusi 400 KVAKecacatan penyelenggaraan

Bukit RichmondPengubah distribusi 400 KVAKecacatan penyelenggaraan

Bunyi pengubah jenis kering berasal dariApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir,...

Tlahuacpompa selam yang baikFaktor penghalang dalam penggunaan

Tlahuacpompa selam yang baikFaktor penghalang dalam penggunaan

kemudahan dengan tambahan kelajuan khusus   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam,Tlahua...

评论列表

263HP148803710
2024-04-02 08:33:59

ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering lebih murah?

409HP184720764
2024-04-02 08:55:56

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

256HP158312377
2024-04-02 08:16:47

ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

717HP127443542
2024-04-02 08:37:13

saya betul-betul minta maaf.

632HP195506591
2024-04-02 09:07:56

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini ZatetzSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。